اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

وجود 1000 واحد صنعتی فعال در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: یک هزار و 37 واحد صنعتی در استان زنجان وجود دارد.

وجود 1000 واحد صنعتی فعال در زنجان
ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مجموع سرمایه‌گذاری به منظور کسب مجوز 17 میلیارد و 478 میلیون و 582 هزار ریال برآورد شده است.
وی با اشاره به اینکه در شهرستان زنجان طی 9 ماه سال جاری 676 واحد صنعتی فعالیت داشته‌اند، خاطر نشان کرد: این واحدها برای 16 هزار و 607 نفر فرصت شغلی ایجاد کرده‌اند.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: میزان سرمایه‌گذاری واحد‌های صنعتی موجود در شهرستان زنجان طی 9 ماه سال جاری 7 میلیارد و 453 میلیون و 374 هزار ریال است.
وی به 59 واحد صنعتی موجود در شهرستان خدابنده اشاره کرد و گفت: این واحدها در 9 ماه سال جاری برای یک هزار و 281 نفر اشتغال‌زایی داشته است.
فغفوری ادامه داد: میزان سرمایه‌گذاری واحدهای صنعتی موجود در شهرستان خدابنده طی 9 ماه سال جاری 942 میلیون و 238 هزار ریال محاسبه شده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 199 واحد صنعتی در شهرستان ابهر وجود دارد، ادامه داد: این واحدها در 9 ماه سال جاری 8 هزار و 890 فرصت شغلی فراهم کرده است.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اضافه کرد: میزان سرمایه‌گذاری واحدهای صنعتی شهرستان ابهر به منظور کسب جواز در 9 ماه سال جاری 7 میلیارد و 334 میلیون و 428 هزار ریال است.
وی با اشاره به شهرستان ماهنشان به عنوان یکی دیگر از قطب‌های صنعتی استان زنجان اظهار داشت: طی 9 ماه سال جاری 15 واحد صنعتی در این شهرستان پروانه بهره‌برداری کسب کرده‌اند.
فغفوری با بیان اینکه میزان سرمایه‌گذاری واحدهای صنعتی موجود در شهرستان ماهنشان طی 9 ماه سال جاری 371 میلیون و 303 هزار ریال برآورد شده است، ادامه داد: میزان اشتغال‌زایی این واحدها نیز 968 نفر اعلام شده است.
وی با اشاره به اینکه در شهرستان ایجرود 22 واحد صنعتی طی 9 ماه سال جاری فعالیت داشته اند، تصریح کرد: واحدهای صنعتی موجود برای 352 نفر در این شهرستان اشتغال‌زایی داشته‌اند.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطر نشان کرد: میزان سرمایه‌گذاری واحدهای صنعتی موجود در شهرستان ایجرود طی 9 ماه سال جاری 349 میلیون و 110 هزار ریال است.
وی به شهرستان خرم‌دره به عنوان یکی دیگر از شهرستان‌های صنعتی و فعال استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: طی 9 ماه سال جاری 52 واحد صنعتی موجود در این شهرستان فعالیت داشته است.
فغفوری با اشاره به 2 هزار و 497 شغل ایجاد شده طی 9 ماه سال جاری توسط واحدهای صنعتی موجود در شهرستان خرم‌دره اضافه کرد: 914 میلیون و 555 هزار ریال به منظور کسب جواز در این واحدها سرمایه‌گذاری شده است.
وی با بیان اینکه وجود 14 واحد صنعتی در شهرستان طارم علیا در افزایش اشتغال این شهرستان طی 9 ماه سال جاری تاثیر بسیاری داشته است، یادآور شد: این واحدها برای 219 نفر در شهرستان طارم فرصت شغلی ایجاد کرده‌اند.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: واحدهای صنعتی موجود در شهرستان طارم با 113 میلیون و 573 هزار ریال سرمایه‌گذاری اقدام به کسب جواز کرده‌اند.
وی اذعان داشت: در مجموع واحدهای صنعتی موجود در استان زنجان طی 9 ماه سال جاری برای 30 هزار و 814 نفر فرصت شغلی ایجاد کرده‌اند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول