اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماه نخست سال جاری صورت گرفت

بهره‌برداری از 81 واحد صنعتی در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در 9 ماه سال جاری از 81 واحد صنعتی در استان زنجان بهره‌برداری شد.

بهره‌برداری از 81 واحد صنعتی در زنجان
ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مجموع سرمایه‌گذاری واحدهای بهره‌برداری شده در 9 ماه سال جاری 112 میلیارد و 831 میلیون تومان است.
وی تصریح کرد: در مجموع با بهره‌برداری از واحدهای صنعتی در 9 ماه سال جاری زمینه اشتغال برای 832 نفر فراهم شده است.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در 9 ماه سال جاری 48 واحد در شهرستان زنجان به بهره‌برداری رسیده است، خاطر نشان کرد: این واحدها برای 459 نفر شغل ایجاد کرده‌اند.
وی ادامه داد: میزان سرمایه‌گذاری به منظور کسب مجوزها در 9 ماه سال جاری در 48 واحد صنعتی شهرستان زنجان 613 میلیارد و 184 میلیون ریال عنوان شده است.
فغفوری با اشاره به اینکه شهرستان خدابنده با بهره‌برداری از پنج واحد صنعتی در 9 ماه سال جاری 21 فرصت شغلی را فراهم کرده است، اضافه کرد: میزان سرمایه‌گذاری در این واحدها 19 میلیارد ریال برآورد شده است.
وی با بیان اینکه شهرستان ابهر نیز در 9 ماه سال جاری پروانه بهره‌برداری برای 22 واحد صنعتی را کسب کرده است، تصریح کرد: میزان سرمایه‌گذاری در کسب مجوز توسط این واحدها 403 میلیارد و 957 میلیون ریال عنوان شده که این واحدهای صنعتی در حال حاضر برای 328 نفر فرصت شغلی فراهم کرده است.
 معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه در 9 ماه سال جاری یک واحد صنعتی در شهرستان ماهنشان به بهره‌برداری رسیده، یادآور شد: میزان سرمایه‌گذاری مجوز این واحد 800 میلیون ریال بوده است.
وی اظهار داشت: با بهره‌برداری از واحد صنعتی شهرستان ماهنشان چهار شغل برای جوانان این شهرستان در 9 ماه سال جاری ایجاد شد.
فغفوری به بهره‌برداری از دو واحد صنعتی شهرستان ایجرود طی 9 ماه گذشته سال جاری اشاره کرد و گفت:‌ این واحدها چهار فرصت شغلی برای متقاضیان فراهم کرده‌اند.
وی اضافه کرد: میزان سرمایه‌گذاری واحدهای صنعتی شهرستان ایجرود 88 میلیارد و 284 میلیون ریال عنوان شده است.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در 9 ماه سال جاری سه واحد صنعتی در شهرستان خرم‌دره به بهره‌برداری رسیده، ادامه داد: این واحدها برای 16 نفر اشتغال‌زایی کرده است.
وی خاطر نشان کرد: سه میلیارد و 85 میلیون ریال میزان سرمایه‌گذاری واحد‌های صنعتی شهرستان خرم‌دره در 9 ماه سال جاری محسوب می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول