اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

گفتمان دانشجویی از طرح‌های مهم تبلیغات اسلامی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: گفتمان دانشجویی جزو طرح‌های موثر سازمان تبلیغات اسلامی است.

گفتمان دانشجویی از طرح‌های مهم تبلیغات اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید نورالله موسوی‌نیا یکشنبه شب در دیدار با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان با هدف افزایش تعاملات آموزشی و پژوهشی و برنامه‌ریزی برای اجرای گفتمان‌های دانشجویی در دانشگاه‌های بوشهر اظهار داشت: گفتمان‌های دانشجویی زمینه را برای حضور دانشجویان در عرصه‌های مختلف علمی و اجتماعی فراهم می‌کند.
وی با تاکید بر ضرورت اجرای برنامه‌های مشترک بین اداره کل و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری افزود: در طول سال‌های اخیر تعاملات شایسته‌ای بین این دو نهاد وابسته به مقام معظم رهبری در سطح استان صورت گرفته است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: در سال جاری نیز با جدیت هرچه تمام‌تر، مبحث گفتمان دانشجویی را در سطح دانشگاه‌های استان با همکاری نهاد نمایندگی برگزار و بستر لازم برای تعاملات تاثیرگذارتر را فراهم می‌کنیم.
موسوی‌نیا در ادامه به محتوا محور بودن برنامه‌های سازمان اشاره کرد و افزود: در سال‌های اخیر رویکرد سازمان در تمام برنامه‌ها، تاکید بر آموزش محور و پژوهش محور بودن فعالیت‌ها بوده و بر این باوریم که اگر بتوانیم برای دانشجویان به عنوان قشر جوان و تاثیرگذار جامعه، بسته فکری، فرهنگی و دینی مناسبی داشته باشیم و از مدرسان مجرب و مسلط به مسائل روز استفاده کنیم، قطعا سلامت فکری و عقیدتی نسل امروز تضمین می‌شود.
حجت‌الاسلام عباس دشتی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر در ارتباط با ضرورت برپایی نشست‌ها و گفتمان‌های مشترک در محیط‌های دانشگاهی اظهار امیدواری کرد که در سال جاری به همت اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفتمان‌های دینی تاثیرگذاری در سطح دانشگاه‌های استان برگزار شود.
انتهای پیام/آ30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول