اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی:

کاندیداهای انتخابات از خطوط قرمز قانونی عبور نکنند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی خطاب به کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس در استان گفت: کاندیداهای انتخابات نباید از خطوط قرمز قانونی عبور کنند تا چالش امنیتی برای استان ایجاد نشود.

کاندیداهای انتخابات از خطوط قرمز قانونی عبور نکنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد ابراهیم افشاری پیش از ظهر امروز در جمع رؤسای هیئت‌های بازرسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌ها و بخش‌های خراسان جنوبی از کاندیداهای این انتخابات در استان خواست که افراد افراطی را در اطراف خود کنترل کنند تا ایجاد تنش نشود.
 
*کاندیداها قول‌هایی که توان اجرای آن را ندارند، مطرح نکنند
وی همچنین از کاندیداهای انتخابات مجلس خواست که با قول‌های بی‌مورد که توان اجرای آن را ندارند سطح توقعات مردم را بالا نبرند تا استان با چالش‌های بعدی مواجه نشود همچنین قرار است یک جلسه با همه کاندیداهای انتخابات مجلس در استان برگزار شود تا بقیه روند اجرایی انتخابات نیز به درستی انجام شود و بهانه‌ای به دست دشمنان داده نشود.
رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی تصریح کرد: البته ما پیش‌بینی می‌کنیم که در استان با چالش ضد امنیتی در مورد انتخابات مواجه نشویم چرا که این استان دارای مردمی آگاه و هوشیار است که چنین بهانه‌هایی را به دست دشمنان نظام نمی‌دهند.
افشاری همچنین از بزرگان طوایف و اقوام مذهبی و دینی استان نیز خواست که با دقت عمل کنند تا بهانه‌ای به دست دشمنان نظام داده نشود.
وی ادامه داد: یکی از اقداماتی که به دور از اخلاق اسلامی در بحث تبلیغات انتخاباتی صورت می‌گیرد تهمت‌زنی به سایر افراد است تا از این طریق افراد را از گود رقابت بیرون کنند که یک کار غیراخلاقی است چرا که باید با رقابت سالم فرد توانمندی‌های خود را ارائه کند و قضاوت را به مردم بسپارد.
رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی تصریح کرد: انتخابات یک رقابت است که باید به صورت سالم در استان برگزار شود.
افشاری تصریح کرد: با وجود اینکه آمار مشارکت مردمی در انتخابات‌های صورت گرفته در دولت نهم و دهم افزایش چشمگیری داشته است اما باز هم یک سری آرای خاموش وجود دارد که عده‌ای در صدد هستند که این کار را به پای نارضایتی مردم از نظام بگذارند.
وی ادامه داد: در حالی که اینچنین نیست چرا که مردم از اصل نظامندارند و نارضایتی مردم از برخی عملکرد‌ها است.
رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی اظهار داشت: از همان آغاز انقلاب در زمان ریاست جمهوری بنی‌صدر یک شکاف ایدئولوژیستی در جامعه شکل گرفت و بین مردم و رجال سیاسی فاصله‌ای ایجاد شد چرا که مردم بین شعارهای اول انقلاب و وضعیت مسئولان وقت تناسبی نمی‌دیدند.
 
*عملکرد برخی از مسئولان دولت‌های گذشته شعارهای انقلاب را زیر سؤال برد
افشاری تصریح کرد: بی‌توجهی دولت‌های گذشته به مناطق محروم و دورافتاده نیز سبب بروز چالش‌های اجتماعی شد که به مسائلی مانند مهاجرت دامن زد همچنین این نوع اقدامات مسئولان شعارهای انقلاب را نیز زیر سؤال برد.
وی ادامه داد: در دولت نهم این شکاف تا حد زیادی ترمیم شد و دولت با سفرهای استانی و توجه به مناطق محروم تا حدودی این شکاف‌ها را پر کرد و این از دلایل اصلی افزایش مشارکت مردمی در این دولت است.
انتهای پیام/م10/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول