اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

دشمن تمام توان خود را برای انتخابات مجلس گذاشته است

خبرگزاری فارس: قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: در حال حاضر دشمنان جمهوری اسلامی ایران تمام توان خود را برای مخدوش کردن انتخابان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گذاشته است.

دشمن تمام توان خود را برای انتخابات مجلس گذاشته است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، اصغر آبخضر در همایش بصیرت با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: استکبار جهانی و ایادی آنها در داخل و خارج از کشور تمام بضاعت خود را برای مخدوش کردن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به کار ‌بسته‌اند و ممکن است فضای انتخابات امنیتی شود.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر بصیرت‌افزایی اظهار داشت:در ارتباط با انتخابات نهمین دوره مجلس شورای باید همه هوشیار باشیم.
وی در ادامه با اشاره به جریانات بعد از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کرد: فتنه 88 نشان داد که مردم به‌عنوان صاحبان و پشتوانه‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور تأثیرگذار می‌توانند تمام توطئه دشمنان را خنثی کنند.
آبخضر با بیان اینکه انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری یک اتفاق بزرگ و عجیب در جهان محسوب می‌شد، گفت: در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ۸۵ درصد از مردم که ۴۵ میلیون نفر را شامل می‌شد در انتخابات شرکت کردند و طی آن نفر منتخب بیش از ۲۴ میلیون رأی را به خود اختصاص داد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸، بیان داشت: حضور ارزشمند مردم ایران در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می‌توانست برای ایران اسلامی یک فرصت مغتنم محسوب شود اما، با طراحی بزرگی که دشمنان نظام تدارک دیده بودن به یک تهدید علیه نظام تبدیل شد و از این بابت کشور خسارات زیادی را متحمل شد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: فتنه گران با دروغ بزرگ «تقلب در انتخابات» وارد عرصه شدند و به مردم و مسئولان تهمت زدند که به طور یقین این بحث طراحی یک روز یا یک هفته‌ای نبود بلکه برنامه‌ریزی بلند مدتی بود که از سوی استکبار جهانی طراحی و به دست عوامل داخلی اجرا شد.
آبخضر یادآور شد: فتنه گران سال ۸۸ از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشور استفاده کردند و در این راه از روزهای مقدسی مثل روز قدس، روز دانش آموز و روز دانشجو بهره‌برداری کردند و به مقدسات مردم و امام راحل توهین کردند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: اوج پلیدی سران فتنه و فتنه گران در روز عاشورایی اتفاق افتاد که برای مردم ایران یک روز حیاتی است و نقظه جوشش اعتقادات مردم محسوب می‌شود که در حالی که مردم در مساجد و تکایا مشغول عزاداری بودند و حتی اقلیت‌های مذهبی نیز در مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مسلمانان را همراهی می کردند، فتنه‌گران تکایا و مساجد را به آتش کشیدند، قرآن کریم را سوزاندند و پرچم عزاداری امام حسین (ع) را زیر پا گذاشتند.
وی ادامه داد: خواص بی بصیرت که به واسطه اعتقادات مردم و مدیریت بر این مردم نام و نشانی برای خود دست و پا کرده بودند نه تنها این حرکت را محکوم نکردند بلکه با پیش گرفتن سکوت و یا ارائه حرف‌های نامربوط به این جریان دامن زدند.
آبخضر در ادامه از حماسه غرور آفرین ملت ایران در 9 دی سخن به میان آورد و تاکید کرد: حضور میلیونی و خودجوش مردم در 9دی‌ماه که در تهران بیش از ۴ میلیون و نیم در سایر شهرهای کشور بیش از ۴۵ میلیون نفر را به خیابان‌ها آورد توطئه‌های دشمنان را خنثی و نقشه آنان را نقش بر آب کرد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در پایان تصریح کرد: پیروزی بر جریان فتنه سال ۸۸ بزرگ‌ترین پیروزی از ابتدای انقلاب تاکنون بوده که به فضل خداوند و رهبری مقام معظم رهبری و حضور مردم به دست آمد.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول