اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

هیئت اجرایی انتخابات اقلیت‌های مذهبی در یزد تعیین شد

خبرگزاری فارس: هیئت اجرایی انتخابات اقلیت‌های مذهبی در یزد تعیین شد.

هیئت اجرایی انتخابات اقلیت‌های مذهبی در یزد تعیین شد
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، فرماندار یزد صبح امروز در نشست انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقلیت‌های مذهبی و در جمع معتمدان اقلیت‌های مذهبی زرتشتیان و کلیمیان یزد اظهار داشت: استکبار جهانی با تبلیغات سوء، قصد دارد آزادی اقلیت‌های مذهبی در ایران را زیر سئوال ببرد.
عزیزالله سیفی خاطرنشان کرد: همه باید برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم و اقلیت‌های مذهبی نیز باید در این زمینه مشارکت فعال داشته باشند.
وی با بیان اینکه تاکنون غرب و به‌ویژه آمریکا خواهان تفرقه‌اندازی در کشور بوده، افزود: استکبار جهانی هر روز با تبلیغات سوء و استفاده از ابزار رسانه در صدد است که به جهانیان نشان دهد که اقلیت‌های مذهبی از جایگاه و اهمیت خاصی در نظام جمهوری اسلامی ایران برخوردار نیستند که این استنباط با حضور حداکثری اقلیت‌ها در تمام صحنه‌های حساس دوران انقلاب باطل شده است.
فرماندار یزد با تاکید بر اینکه اقلیت‌های مذهبی در امور سیاسی مشارکت دارند، عنوان کرد: اقلیت‌های مذهبی آزادانه و بدون هیچ محدودیتی در تمام انتخابات با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای نظرات سیاسی و یا نمایندگان خود را معرفی کرده‌اند.
وی ادامه داد: این در حالی است که بعضی از کشورها که خود را مهد دموکراسی می‌دانند باید ببینند در ایران تمام افراد دارای حق رای هستند و هرکس برای سرنوشت آینده خود تصمیم‌گیری می‌کند.
سیفی با اشاره به اینکه آمریکا و اروپا تحولات اخیر جهانی و منطقه‌ای را ناشی از صدور انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر می‌دانند، تصریح کرد: هر روز شاهد موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام سطوح هستیم و این باعث شده تا دیگر کشورها با الگوپذیری از انقلاب اسلامی خواستار استقلال خود باشند تا بتوانند در کنار هم آینده سعادتمندی را برای کشور خود رقم بزنند.
به گزارش فارس، در این نشست اردشیر نابکی، افلاطون یزدانی، سهراب فیروز فرد، فریبرز آتشبد، پرویز سرداری، اردشیر اردشیرپور، بمان کیانی و کیخسرو فرودیان به عنوان اعضای اصلی و خدارحم خداپرستی، رستم خسروی، بهمن شهریاری، کیخسرو لریان و کیخسرو فلفلی به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت اجرایی اقلیت زرتشتیان انتخاب شدند.
همچنین یافا نامورمقدم، یوسف نازنین، رابرت گوهریان، خداداد گوهریان، ابراهیم سیمایی، ثریا همدانی کهن، مهشید فرجیان و هرصل یاشارال به عنوان اعضای اصلی و ادن شمعون، مهدخت گوهریان، یهودا یاشارال، رفائیل سیمایی و خانم شارونا شبتیان به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت اجرایی اقلیت کلیمیان انتخاب شدند.
انتهای پیام/ن20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول