اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمان:

وحدت در انتخابات امنیت را بالا می‌برد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: یکی از عوامل بالا بردن امنیت در ایران انتخابات است که در وحدت، انسجام و یک‌پارچگی در بین ملت بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وحدت در انتخابات امنیت را بالا می‌برد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا حسنی‌سعدی شامگاه دوشنبه در همایش شاخه جوانان جبهه متحد اصولگرایی استان کرمان اظهار داشت: یکی از عوامل بالا بردن امنیت در ایران انتخابات است که وحدت، انسجام و یک‌پارچگی در بین ملت بسیار مهم و تاثیرگذار است.
حسنی‌سعدی عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری هر انتخابات مانند خون تازه‌ای است که در رگ‌های ملت وارد می‌شود.
وی ابراز داشت: حضور گسترده و باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی برای دشمنان بسیار مهم و برای حفظ امنیت کشور توسط دشمنان بسیار بازدارنده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: همه باید احساس تکلیف کنند تا با همدلی در بین اصولگرایان اتحاد را حفظ کنند و تمام تلاش خود را در این راه به‌کار گیرند.
حسنی‌سعدی تصریح کرد: همه مردم باید نمایندگانی ولایی، باتجربه، کاردان و پرتحرک را برای مجلس انتخاب کنند که مانند مجلس‌های سوم و ششم موجب خون دل خوردن رهبری و مردم نشوند.
وی با اشاره به آبروریزی‌های مجلس ششم در رسانه‌های غربی عنوان کرد: همان رسانه‌ها اعلام کردند که هیچ حکومتی در منطقه چنین رفتارهایی را تحمل نمی‌کنند، اما جمهوری اسلامی ایران به رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای با صبوری تمام این مشکل را برطرف کرد.
حسنی‌سعدی بیان داشت: باید تمام انرژی و تلاش خود را صرف به وجود آوردن مجلسی ولایی و هم‌فکر با حاکمیت و نظام کنیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: در استان کرمان مردم می‌توانند با فکر و اندیشه بهترین نمایندگان را با شرایطی مانند باتجربه بودن، کارآمد بودن، دیندار و ولایی بودن به مجلس بفرستند تا مجلسی ارزش‌گرا داشته باشیم.
حسنی‌سعدی بیان داشت: برای حفظ وحدت مسلمانان بعضی از بزرگان گذشت‌های بسیاری را داشتند که زیباترین این حرکت‌ها 25 سال خانه‌نشینی امام علی (ع) بود و امام بزرگوار با آن همه صبر، تقوا و طهارت از حق خود گذشت، اما در خیلی از مواقع ما از حق خود نمی‌گذریم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: رو در رو قرار گرفتن اصولگرایان موجب پیروزی سایر کاندیداهای دیگر می‌شود و نتیجه این امر فرستاده شدن نماینده‌ای فتنه‌گرا به مجلس است.
این مسئول ادامه داد: خاطرات تلخ گذشته نباید تکرار شود تا نماینده‌ای خارج از اصولگرایی به مجلس راه یابد و اگر در راستای اتحاد و انسجام گام برنداریم، هیچ بعید نیست تجربه‌های تلخ گذشته تکرار شود.
وی ابراز داشت: منتظر شنیدن شاخص‌ها و مؤلفه‌های جدید یک نماینده ممتاز از زبان رهبری هستیم تا یک نماینده اصلح را انتخاب کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: نقش جوانان در دفاع مقدس و فتنه 88 بسیار تعیین کننده و موثر است و جوانان بسیجی بودند که آشوب‌های سال 88 را به پایان رساندند.
این مسئول با اشاره به اینکه بسیاری از شهدای دفاع مقدس را جوانان تشکیل می‌دادند، اذعان داشت: 60 درصد شهدای کشور را جوانان زیر 25 سال تشکیل می‌دهند و این از اهمیت، صداقت و صفای دل جوانان است.
حسنی‌سعدی متذکر شد: جوانان بزرگ‌ترین فرصت و ذخیره نظام هستند و باید با جوانان ارتباط بیشتری داشت زیرا جوانان خوش فکر و جان بر کف ما وابستگی به جایی ندارند.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول