اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محجوب در گفت‌وگو با فارس:

اصلاح‌طلبان انتخابات را تحریم نکرده‌اند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس نهم شرکت کرده و هیچگاه این رقابت سیاسی را تحریم نکرده‌اند.

اصلاح‌طلبان انتخابات را تحریم نکرده‌اند
علی‌رضا محجوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: گروه‌ها و فعالان سیاسی برای اینکه در عرصه‌های سیاسی حضور داشته باشند، باید در تمامی سطوح شرکتی فعال داشته و خود را پنهان نکنند.
وی تصریح کرد: اصلاح‌طلبان نیز از ابتدای شکل‌گیری این جریان سیاسی حضوری فعال در انتخابات‌های مختلف داشته و در بسیاری از موارد نیز از مردم رای اعتماد گرفته‌اند.
عضو فراکسیون اقلیت مجلس هشتم در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه برخی از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب اعلام کرده‌اند که در انتخابات آتی مجلس نهم شرکت نخواهند کرد، آیا این تصمیم جمعی بوده و یا فردی است؟ گفت: هیچ اصلاح‌طلبی انتخابات را تحریم نکرده است.
 
تحریم انتخابات مغایر اصول اصلاح‌طلبی است

محجوب تاکید کرد: تحریم با اصول و دیدگاه‌های اصلاح‌طلبی مغایرت داشته و ما معتقدیم که باید با وجود سختی‌ها و موانع برای اصلاح اشکالات و رفع نقاط ضعف تلاش کرده و در میدان باشیم.
وی خاطرنشان کرد: البته ممکن است برخی از دلسوزان با نگاه اصلاح‌طلبی مسائلی را به عنوان پیشنهاد مطرح کرده باشند که این اظهارات هرگز به معنی تحریم انتخابات نیست.
نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس در اسلامشهر مبنی بر اینکه میزان حضور مردم در انتخابات چه تاثیری در توسعه و پیشرفت کشور خواهد داشت؟ گفت: به طور قطع وقتی تصمیم‌های کلان با رای و نظر مردم اتخاذ گردد، به دلیل بهره‌گیری از خرد جمعی از پشتوانه مستحکم‌تر برخوردار خواهد بود.
محجوب در پایان تاکید کرد: اگر نگاهی به تحولات دنیای امروز بیندازیم، متوجه می‌شویم که ثبات، آرامش و پیشرفت در کشورهایی که دارای حکومت‌های مردم‌سالار هستند به مراتب بیشتر از کشورهای دیکتاتوری و ضد مردمی است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول