اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه استان مرکزی:

وحدت گروه‌ها و احزاب در انتخابات ضروری است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: وحدت همه گروه‌ها و احزاب امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر در این مقطع حساس از انقلاب اسلامی است.

وحدت گروه‌ها و احزاب در انتخابات ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک نادر مقدسی صبح امروز در نشست هفتگی این حزب با بیان استراتژی حزب موتلفه اسلامی در انتخابات پیش رو  اظهار کرد: ما راهبرد خود را برای انتخابات بر اساس وحدت سامان داده‌ایم و آن را امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر برای این مقطع از انقلاب می‌دانیم.
وی با برشمردن برخی ویژگی‌های انتخابات پیش ‌رو افزود: هشدار مقام معظم رهبری در انتخابات ناظر به چهار مسئله است؛ اول اهمیت انتخابات، دوم مشارکت حداکثری و سوم اتحاد در اصولگرایان و چهارم نگرانی از امنیتی شدن انتخابات که همه این موضوعات باید از سوی همه دلسوزان نظام و انقلاب مورد توجه قرار گیرد و هر کس بر اساس جایگاه و موقعیتی که دارد به وظایف خود در این خصوص عمل کند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی با پیش‌بینی برخی رفتارهای نامتعارف در انتخابات پیش رو  ادامه داد: عده‌ای گفتند در انتخابات لیست نمی‌دهیم چون قطعا می‌دانستند رد صلاحیت می‌شوند، برخی نیز به عمد ثبت‌نام کردند تا پس از رد صلاحیت شدن از سوی شورای نگهبان غائله‌ای را به وجود بیاورند، بر همین اساس ممکن است در انتخابات آتی عده‌ای نامتعارف عمل کنند.
مقدسی با اشاره به استقبال خوب از ثبت‌نام در انتخابات بیان کرد: مشروط شدن کاندیداتوری مجلس به دارا بودن مدرک فوق‌لیسانس، استقبال از کاندیداتوری مجلس نهم را بسیار گسترده کرد.
وی گفت: رسانه‌های ضد انقلاب در حجم گسترده اعلام می‌کردند که هیچکدام از اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس نهم کاندیدا نخواهند شد و این در حالی است که طی روزهای ثبت‌نام کاندیداها، تعداد زیادی از اصلاح‌طلبان از جمله اکثریت فراکسیون اصلاح‌طلبان مجلس هشتم برای انتخابات آتی اعلام کاندیداتوری کردند.
مقدسی ضمن دعوت همه کاندیداها به رعایت اخلاق اسلامی گفت: نامزدهای انتخاباتی نباید با دامن زدن به برخی مسائل بحران آفرین و پرداختن به مسائل غیراخلاقی اقدام به تخریب چهره رقیب خود کنند، بلکه باید با رعایت ادب و اخلاق اسلامی زمینه را برای برگزاری انتخاباتی پر شور که برای کشور وحدت‌بخش و مایه خیر و برکت باشد فراهم کنند.
دبیر حزب موتلفه استان مرکزی خاطر نشان کرد: از تمام احزاب و گروه‌ها می‌خواهیم با همان بصیرتی که در 9 دی 88 نشان دادند، امروز در عرصه انتخابات مشارکت کنند و با آگاهی و حضور پرشور خود در انتخابات، بار دیگر آرزوی دشمنان نظام و رهبری را ناکام بگذارند.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه یکی از تلاش‌های دشمن قطعا احیای آشوب‌ها و اعتراضات اجتماعی با دستاویز قرار دادن انتخابات مجلس است، مردم مومن ولایت‌مدار و با بصیرت با درک شرایط حساس که در آن قرار داریم و با مشارکت حداکثری خود این توطئه جدید دشمن را نیز خنثی خواهند کرد.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول