اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان:

نمایشگاه فعلی اصفهان سکوی پرتاب نمایشگاه جدید است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: نمایشگاه بین‌المللی فعلی اصفهان سکوی پرتاب نمایشگاه جدید در روشن دشت است.

نمایشگاه فعلی اصفهان سکوی پرتاب نمایشگاه جدید است
رسول محققیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به پرسش خبرنگار این رسانه مبنی بر چگونگی وضعیت مکان جدید نمایشگاه بین‌المللی اصفهان و مشکلات اختلاف‌های موجود بر سر راه جابه‌جایی نمایشگاه بیان داشت: دیدگاه شرکت نمایشگاه‌ها و شهرداری در زمینه جابه‌جایی نمایشگاه به روشن دشت نزدیک شده اما باید دیدگاه میا‌نه‌ای که به نفع مردم است ارائه شود.
وی ادامه داد: نمایشگاه فعلی اصفهان سکوی پرتاب برای نمایشگاه جدید است که در این زمینه زیرساخت‌های انتقال آن به روشن دشت نیز انجام شده و به زودی کلنگ‌زنی این مجموعه اجرایی می‌شود.
وی از دلیل جابه‌جایی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان سخن گفت و ادامه داد: دلیل جابه‌جایی این نمایشگاه محدود بودن فضای آن است که اصفهان با توجه به دارا بودن ظرفیت‌های موجود و فراوان جوابگوی نیازهای فعلی مجموعه نمایشگاه‌ها نبوده و باید مساحت و محل آن به چند برابر افزایش پیدا کند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تاکید کرد: استان اصفهان بعد از تهران دومین جایگاه را در کشور در زمینه برپایی نمایشگاه‌های مختلف ملی و بین‌المللی را داراست.
وی با اشاره به مناسب بودن مکان جدید نمایشگاه بین‌المللی اصفهان تصریح کرد: با توجه به امکانات موجود و طراحی شده در روشن دشت و گذر اتوبان شرق اصفهان از این مکان، مشکلی برای تردد مردم وجود ندارد.
محققیان در پاسخ به پرسش خبرنگار این رسانه مبنی بر عدم استقبال و تبلیغات گسترده از نمایشگاه‌های تخصصی اصفهان اظهار داشت: با توجه به آمار گرفته شده در طی برگزاری هر نمایشگاه تخصصی در استان استقبال گسترده را نشان می‌دهد.
وی ادامه داد: شرکت نمایشگاه‌ها در پایان برگزاری هر نمایشگاه تخصصی سی دی و منابعی را در اختیار غرفه‌داران قرار می‌دهد که نشان دهنده چگونگی استقبال از نمایشگاه‌ها است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان افزود: شرکت نمایشگاه‌ها با توجه برپایی نمایشگاه‌های تخصصی در زمینه‌های مختلف علاوه بر نصب بنرهای تبلیغاتی در اصفهان، فراخوان و دعوت‌نامه‌هایی را برای سازمان‌ها، ارگان‌ها و شرکت‌های مرتبط با آن تخصص به سراسر کشور برای شرکت در این نمایشگاه‌ها ارسال می‌کند.
وی گفت: در هر نمایشگاه تخصصی مسئولان کشوری و استانی از غرفه‌های نمایشگاه استقبال کرده و غرفه‌داران نیز از این اقدام راضی هستند.
محققیان با اشاره به همکاری شرکت نمایشگاه‌ها و رسانه‌های استان گفت: اصفهان به وحدت رسانه‌ای نیاز دارد و همان گونه که در بخش صنعت، اقتصاد و تولید، هم افزایی گروه‌ها و انجام کارگروهی موجب تجمیع توان مجموعه‌ها و افزایش بازدهی آنان است، در عرصه رسانه نیز باید به سمت چنین رویکردهایی پیش رفت. 
وی ضمن تأکید بر حفظ استقلال  افزود: کار رسانه شناسایی مشکلات و ارائه راهکار برای آنهاست در نتیجه در صورت کارگروهی بهتر می‌توان این وظیفه را عملی کرد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان جای تحلیل را در رسانه‌های استان خالی دید و اظهار داشت: رسانه‌ها باید دید فراتر و کلان‌تری به مسایل داشته باشند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول