اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 90 موسسه و شرکت

پنجمین نمایشگاه صنعت آب در اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ( ایران - اصفهان) 14 تا 17 دی‌ماه با حضور 90 موسسه و شرکت معتبر برگزار می‌شود.

پنجمین نمایشگاه صنعت آب در اصفهان برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، رسول محققیان با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنعت آب اظهار داشت: در این نمایشگاه 90 مؤسسه و شرکت معتبر در این عرصه را گرد هم آورده است.
وی ادامه داد: محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان میزبان استان‌های تهران، اصفهان، البرز، قم و فارس و نمایندگان کشورهای آلمان و سوریه است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه در زمینه‌های لوله و اتصالات چدنی، فلزی و پلی‌اتیلن، سیستم‌های تصفیه آب و فاضلاب، آب شیرین کن و مواد شیمیایی مرتبط، مشاوره و پیمانکاری پروژه‌های سد و نیروگاه‌های برق آبی، تونل‌های آب‌رسانی، سیستم‌های پمپاژ، ‌انتقال و آب‌رسانی، شبکه‌های توزیع، سیستم‌های جمع‌آوری فاضلاب و تصفیه‌خانه، سیستم‌های آبیاری و زه‌کشی، آبیاری قطره‌ای، سیستم‌های آزمایشگاهی، تحقیقات و آموزش، انواع شیرآلات صنعتی، پمپ‌های صنعتی و اتصالات مرتبط،‌ فیلترهای صنعتی و مخازن فعالیت دارند.
وی افزود: انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، ماهنامه مهر آب، نشریه سرو لاله زار، ماهنامه عمران آب و ماهنامه مهندسی آب از این نمایشگاه حمایت کرده‌اند.
به گزارش فارس، پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب در اصفهان در دو سالن و در مساحتی بالغ بر 6هزار متر مربع برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول