اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی گلستان:

قراردادهای خوبی در نمایشگاه اکتائو صورت گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان گلستان گفت: هیئت کاملی از سه گروه مدیران دولتی، بخش بازرگانی و بخش تولیدی اعزام به نمایشگاه اکتائو قزاقستان شدند که قراردادهای خوبی نیز صورت گرفت.

قراردادهای خوبی در نمایشگاه اکتائو صورت گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حمید دامغانی در کارگروه توسعه صادرات که پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان دستگاه‎های اجرایی استان در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن گلستان برگزار شد، اظهار داشت: شناخت کاملی از طرف تجار، بازرگانان و شرکت‎های تولیدی گلستان از وضعیت بازارهای اکتائو انجام شد و عرضه و فروش محصولات تولیدی استان به محض استقرار در نمایشگاه، بازار خود را پیدا کرد.
وی به دیگر دستاوردهای این نمایشگاه پرداخت و عنوان کرد: حضور فعال غرفه استانداری اتاق بازرگانی برای انجام مذاکرات تجاری و معرفی فرصت‎های سرمایه‎گذاری، قراردادهای مناسب برای خدمات مهندسی، صدور فرآورده‎های لبنی، مذاکره برای صادرات برنج، خرید گندم و جو، احداث مرکز درمانی و کلینیک در اکتائو، معرفی توانمندی بخش کشاورزی گلستان از اقدامات صورت گرفته در این نمایشگاه بود.
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن گلستان همچنین بیان داشت: طراحی ساخت تصفیه خانه‎های آب و فاضلاب، توافق برای احداث کارخانه میخ در اکتائو، انعقاد قرارداد فروش فرش ماشینی، قرارداد در زمینه سیمان و همچنین ایجاد مرکز تجاری در شرق اکتائو و بحث پایانه که یک مکان دائمی برای حضور تجار و بازرگانان گلستان باشد تا فرصت خوبی برای سرمایه‎گذاری فراهم شود.
دامغانی ابراز داشت: تجار و بازرگانانی که به نمایشگاه اکتائو اعزام شدند از حمایت‎های لازم برخوردار بودند به‎ طوری که در برخی از بخش‎ها اتاق بازرگانی این گارانتی را برای شرکت‎کنندگانی که متحمل ضرر و زیان شده باشند داشت و حتی اگر بعضی از آنان نتوانستند کالاهایشان را در اکتائو به فروش برسانند اتاق تضمین کرد تا کالاها را به قیمت تمام شده خریداری کند، لذا با تمام دغدغه‎ها، همت‎مان بر این بود که اتفاق خوشایندی در این بخش بیفتد که خوشبختانه این رضایت‎مندی با ضریب بالا از طرف تجار و بازرگانان گلستان رقم خورد.
دامغانی با اشاره به اینکه جذب و حمایت از سرمایه‎گذاری یکی از اولویت‎های ما است، اذعان داشت: اتاق سعی کرده همان طوری که خانه صنعت و معدن با شرکت‎های بزرگی که کارهای سرمایه‎گذاری انجام می‌دهند در سطح کشور رایزنی‎های اولیه‎ای انجام دهد و گروه‎های سرمایه‎گذار را به استان دعوت و تشویق کند.
انتهای پیام/ن20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول