اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر برنامه‌های جنبی نمایشگاه‌های وزارت ارشاد:

تبلیغات مناسب عامل اصلی استقبال از نمایشگاه کتاب یاسوج است

خبرگزاری فارس: مدیر برنامه‌های جنبی نمایشگاه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری مطلوب دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب یاسوج گفت: تبلیغات مناسب و بنیه فرهنگی مردم عامل اصلی استقبال از نمایشگاه کتاب یاسوج است.

تبلیغات مناسب عامل اصلی استقبال از نمایشگاه کتاب یاسوج است
حسین سبزه ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به برگزاری مطلوب دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در این استان به نسبت جمعیت آن بیشترین استقبال از نمایشگاه کتاب صورت گرفت که نشان دهنده فرهنگ و ادب بالای این مردم است.
‌مدیر برنامه‌های جنبی نمایشگاه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بر‌اساس رویه کاری وزارت ارشاد در برپایی نمایشگاه‌های کتاب، در هر استان برنامه‌هایی را در حاشیه برگزاری نمایشگاه‌های کتاب برگزار می‌کنیم که در استان کهگیلویه و بویراحمد این برنامه‌ها متفاوت و از جهاتی منحصر به فرد بوده است.
سبزه ادامه داد: در دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب یاسوج با همکاری انجمن اهل قلم، در هر روز دو برنامه جانبی را در کنار فروش کتاب برگزار کردیم که با استقبال خوب مردم مواجه شدند.
مدیر برنامه‌های جنبی نمایشگاه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: همزمانی این نمایشگاه با حماسه 9 دی و همچنین ایام محرم و صفر از نکات منحصر به فرد این نمایشگاه بوده که تا حدی برنامه‌های جانبی را تحت‌الشعاع خود قرار داد.
سبزه عنوان داشت: نقد و بررسی کتب تاریخی استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست بیداری اسلامی، برنامه تاریخ فرهنگ و ادب استان کهگیلویه و بویراحمد، تجلیل از نویسندگان بومی، نشست داستان‌نویسان و شاعران و گفت‌وگو پیرامون حجاب و عفاف از مهم‌ترین برنامه‌های برگزار شده در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب یاسوج بوده است.
وی ابراز داشت: همزمانی این نمایشگاه با 9 دی موجب شد تا بیشتر تابلوها و بنرهای نصب شده در این نمایشگاه به موضوع حماسه مردم در این روز اختصاص داده شود و همچنین یک نشست ویژه با حضور حاج رسول ساکی، مسئول دفتر مبلغین اعزام حوزه علمیه قم در حاشیه این نمایشگاه برگزار شود.
سبزه برگزاری تجلیل از 70 نویسنده کهگیلویه و بویراحمدی، نشست آشنایی با عرفان‌های نوظهور، رونمایی از 15 کتاب تالیف شده نویسندگان این استان  را از دیگر برنامه‌های جنبی دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.
وی بیان داشت: استقبال و بنیه فرهنگی خود مردم و تبلیغات مناسب دو عامل مهم در اقبال عمومی به این نمایشگاه بوده که جا دارد از عملکرد مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همه همکارانش قدردانی کنیم.
مدیر برنامه‌های جنبی نمایشگاه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایش کتاب‌های برگزیده را در یک غرفه اختصاصی با موضوعات محرم، مهدویت، بیداری اسلامی، جنگ نرم، عفاف و حجاب و عرفان‌های نوظهور از دیگر اقدامات جانبی در نمایشگاه کتاب یاسوج برشمرد.
نمایشگاه کتاب یاسوج هم اکنون در ساعات پایانی کار خود پذیرای مراجعین است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول