اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفت

برگزاری 12 نمایشگاه تخصصی در سنندج

خبرگزاری فارس: معاون توسعه خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 12 نمایشگاه تخصصی در سنندج برگزار شده است.

برگزاری 12 نمایشگاه تخصصی در سنندج
محمد پورنگ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: در سال جاری برپایی 19 نمایشگاه تخصصی در سنندج برنامه‌ریزی شده بود که تاکنون 12 مورد آن برگزار شده است.
وی با بیان اینکه نمایشگاه‌های کامپیوتر، مبلمان و نمایشگاه بهاره از نمایشگاه‌های در دست اقدام سازمان هستند، گفت: علاوه بر این سه نمایشگاه، نمایشگاه کالای استاندارد شده در دستور کار قرار دارد و نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی نیز در بهمن‌ماه در سلیمانیه برگزار می‌شود.
معاون توسعه خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان هدف از برپایی این نمایشگاه‌ها را، توسعه صادرات غیرنفتی، معرفی آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های ساخت، آشنایی با سلیقه و خواست مشتریان عنوان کرد.
به گفته پورنگ این نمایشگاه‌ها در فضایی به مساحت 12 هزار مترمربع و با حضور 365 شرکت از سراسر کشور با موضوعات مختلف در شهرستان سنندج و با کیفیت بسیار خوب برپا شده است.
وی با بیان اینکه تعدادی از این نمایشگاه‌های تخصصی برای اولین بار در استان برگزار شده، گفت: نمایشگاه تخصصی گل و گیاه، نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی و توریست درمانی، نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات جانبی از جمله مهم‌ترین نمایشگاه‌های برگزار شده در استان کردستان بود که برای نخستین بار در استان برگزار شد و با استقبال چشمگیر مردم مواجه شد. 
استان کردستان با دارا بودن 230 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق، وجود سه بازارچه و یک مرز رسمی، قابلیت‌های بسیاری را در توسعه صادرات کالاهای غیرنفتی به خارج از کشور دارد.
انتهای پیام/صا30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول