اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان زنجان خبر داد

ساخت 916 واحد مسکن خیر ساز در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان زنجان گفت: از سال 87 تاکنون برای افراد نیازمند 916 واحد مسکن خیر ساز توسط انجمن خیرین مسکن ساز ساخته شده است.

ساخت 916 واحد مسکن خیر ساز در استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جواد تارانتاش بعد از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن با اشاره به اینکه از سال 87 تاکنون 178 قطعه زمین به مساحت 62 هزار و 806 مترمربع در اختیار انجمن خیرین مسکن ساز استان زنجان قرار گرفته است، اظهار داشت: در حال حاضر 916 واحد مسکن به مساحت 81 هزار و 800 متر مربع برای افراد زیر پوشش توسط انجمن خیرین مسکن ساز ساخته می‌شود.
وی با بیان اینکه مسکن و شهرسازی استان زنجان 44 هزار و 961 مترمربع زمین در اختیار انجمن خیرین مسکن ساز برای ساخت مسکن قرار داده است، افزود: حدود 2 هزار و 625 مترمربع زمین نیز از سوی خیرین استان زنجان به انجمن اهدا شده است.
مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان زنجان با بیان اینکه در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز 3 هزار مترمربع زمین در اختیار انجمن خیرین مسکن ساز برای احداث مسکن به اقشار ضعیف جامعه قرار گرفته است، یادآور شد: ماه گذشته 90 واحد با زیر بنای یک هزار و 860 متر مربع در استان زنجان تحویل نیازمندان شده است.
وی با اشاره به اینکه قیمت تمام شده هر واحد از مسکن خیر ساز برای هر متقاضی 30 میلیون تومان است، خاطر نشان کرد: از این مبلغ 20 میلیون تومان به صورت وام و 10 میلیون تومان نیز آورده متقاضی بوده است.
تارانتاش تصریح کرد: در صورتی که متقاضی آورده نیز نداشته باشد انجمن کمک کرده و کل هزینه مسکن را تقبل می‌کند.
مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان زنجان با اشاره به موضوع اصل 127 قانون اساسی مبنی بر تصویب 71 هزار و 300 واحد مسکونی در سطح کشور خاطر نشان کرد: از این تعداد یک‌هزار واحد مسکونی به استان زنجان اختصاص پیدا کرده که در توزیع شهرستانی نیز سهم هر شهرستان مشخص است.
وی با اشاره به فعالیت‌های این انجمن ابراز داشت: این انجمن فعالیت‌های خود را مهر ماه سال 86 در استان زنجان آغاز کرده و در همان سال موفق به کسب رتبه نخست کشور در زمینه ساخت مسکن به محرومان شده است.
تارانتاش با تقدیر از کمک‌های مسئولان در زمینه ساخت مسکن محرومان از همه خیران و مسئولان استان خواست در این زمینه انجمن خیرین مسکن‌ساز استان زنجان را یاری کنند.
مدیر‌عامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان زنجان با اشاره به اینکه مسکن یکی از نیازهای اساسی مردم است، گفت: باید برای حل این مشکل مردم، خیران و مسئولان بیش از پیش تلاش کنند.
مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان زنجان تصریح کرد: باید راهکارهای عملی و کاربردی برای اشاعه فرهنگ حسنه مسکن سازی و جلب مشارکت‌های مردمی برای توسعه خدمات ارائه شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول