اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

55 هزار واحد مسکن مهر در استان قزوین در حال ساخت است

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: 55 هزار واحد مسکن مهر در استان قزوین در حال ساخت است.

55 هزار واحد مسکن مهر در استان قزوین در حال ساخت است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، احمد عجم در جلسه راه و مسکن استان قزوین که شنبه شب در محل استانداری با حضور وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مدیران استان انجام شد افزود: از این تعداد تعدادی در حال ساخت و 9400 واحد نیز در آینده نزدیک افتتاح و تحویل صاحبان آن قرار خواهد گرفت.
استاندار قزوین به پروژه‌های آماده افتتاح و یا در حال ساخت در استان قزوین اشاره کرد و گفت: بیمارستان ولایت، محور الموت ـ تنکابن با طول 62 کیلومتر، بیمارستان آبیک و تاکستان و دو بانده کردن جاده محمدآباد از جمله پروژه های آماده افتتاح و یا در دست ساخت در سطح استان است.
عجم در ادامه تصریح کرد: حل مشکلات مسکن روستایی شهرهای بالا و زیر 25 هزار نفر و پروژه‌های ذکر شده از پیامدها و برکات سفرهای وزیر راه و شهرسازی به استان قزوین بوده است.
استاندار افزود: با توجه به شعار مهم دولت در خصوص اجرای پروژه مسکن مهر در استان گام‌های بسیار مهم و مؤثری در این خصوص برداشته شده است.
وی افزود: در ساخت پروژه مسکن مهر در استان قزوین تنها استانی هستیم به ابعاد مختلف آن یعنی ساخت واحدهای آموزشی، مسجد و پاسگاه نیز توجه خاصی شده است.
استاندار قزوین از مشارکت بسیار خوب دستگاه‌های خدمات رسانی در پروژه مسکن مهر اشاره کرد و افزود: در پروژه مسکن مهر از لحاظ آب، برق؛ گاز و تلفن نیز مشکل نداشته و از لحاظ کیفی نیز می توانیم در کشور الگو باشیم.
استاندار قزوین افزود: استان قزوین تنها استانی است که فاقد فرودگاه است و در این ارتباط پیگیری و مذاکراتی با سازمان‌های خصوصی‌سازی، اقتصاد و دارایی و وزارت کشور انجام شده است که با مساعدت وزیر راه و شهرسازی با تکمیل باند مکان فعلی فرودگاه و تبدیل آن به مسافربری می‌توانیم گام موثری در استان برداریم.
عجم افزود: در خصوص راه آهن قزوین ـ رشت ـ انزلی ـ آستارا تصمیمات بسیار خوبی اتخاذ شده و برای اجرای آن به حمایت مالی و تأمین اعتبار نیاز داریم.
وی در ادامه با توجه به ضرورت تکمیل و یا اجرای پروژه‌های راه در استان قزوین با توجه به موقعیت ویژه استان از لحاظ جغرافیایی و قرار داشتن در مسیر چند استان کشور افزود: با بهره‌برداری از بزرگراه‌های در دست احداث شامی شاپ ـ ابهر ـ رحیم آباد ـ بوئین‌زهرا و راه بوئین‌زهرا ـ ساوه ـ قم قسمتی از نیازهای استان با توجه به اینکه این منطقه حلقه اتصال استانهای غرب ـ شمال ـ جنوب و شرق کشور است نیز مرتفع خواهد شد.
انتهای پیام/خ۳۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول