اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن خیرین مسکن ساز زنجان خبر داد:

ساخت 1000 واحد مسکن خیر ساز در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن خیرین مسکن ساز استان زنجان گفت: امسال این انجمن یک هزار واحد مسکن را ساخته و در اختیار افراد واجد شرایط قرار می‌دهد.

ساخت 1000 واحد مسکن خیر ساز در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالحسن چتری شامگاه چهارشنبه در مراسم بهره‌برداری از پروژه مسکن خیر ساز زنجان اظهارداشت: انجمن خیرین مسکن ساز که در استان زنجان در حال فعالیت است به منظور اهداف خیرخواهانه برای احداث مسکن و ایجاد بستری مناسب در راستای توانمند کردن و حمایت از محرومان جامعه که توانایی ساخت مسکن را ندارند، تلاش می‌کند.
وی با اشاره به فعالیت‌های انجمن خیرین مسکن ساز در استان افزود: برای تحقق ساخت واحدهای مسکونی برای خانه‌دار کردن محرومان جامعه زمین بلاعوض در اختیار خیرین مسکن ساز قرار می‌گیرد و دولت نیز در این راستا تسهیلات ویژه‌‌ای را برای تشویق خیرین مسکن ‌ساز در راستای تامین مسکن اقشار کم ‌درآمد پیش‌‌بینی کرده است.
چتری خاطرنشان کرد: انجمن خیرین مسکن ساز برای کمک به افراد واجد شرایط تا به امروز اقدام به پرداخت اجاره بهای بلاعوض به متقاضیان، 10 مورد تعمیرات اساسی منازل، 30 مورد تعمیرات جزئی منازل، توسعه منازل متقاضیان، خرید واحد مسکونی، خرید لوازم منزل و کمک به پرداخت اقساط وام متقاضیانی که توان پرداخت ندارند، کرده است.
رئیس انجمن خیرین مسکن ساز استان زنجان گفت: انجمن خیرین مسکن ساز امسال برای افرادی که در بحث مسکن توان پرداخت وام خود را نداشتند کمک کرده و بخشی از وام آنان را تقبل کرده است.
وی افزود: خرید مصالح ساختمانی به متقاضیان واجد شرایط نیز در دستور کار انجمن خیرین مسکن ساز قرار گرفته است.
چتری از واگذاری زمین رایگان در روستای رازبین به روستاییان واجد شرایط خبر داد و خاطرنشان کرد: در روستای رازبین هشت مورد زمین به منظور حمایت و تشویق روستاییان در امر مهاجرت معکوس به افراد تحویل شده است.
رئیس انجمن خیرین مسکن‌ساز استان زنجان تصریح کرد: ارائه راهکارهای عملی و کاربردی برای اشاعه فرهنگ حسنه مسکن سازی و جلب مشارکت‌های مردمی برای توسعه خدمات این انجمن تاثیر بسزایی دارد که در این زمینه باید با اطلاع‌رسانی برای شناسایی اهداف این انجمن در سطح ملی برنامه‌های لازم تدوین و عملیاتی شود.
وی خاطرنشان کرد: انجمن خیرین مسکن‌ساز در استان زنجان از سال 84 فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون در شهرها و روستاهای برای کمک به افراد فاقد مسکن کمک زیادی کرده است.
چتری در پایان به پرداخت وام ودیعه مسکن 500 میلیون ریالی به نیازمندان و همچنین ارائه خدمات برای تعمیرات مسکن اشاره کرد و افزود: تاکنون انجمن خیرین مسکن‌ساز در زمینه کمک به پرداخت اقساط وام و کمک به پروانه ساختمانی و خرید مصالح برای نیازمندان پیشگام بوده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول