اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعطای گواهینامه به شرکت‌کنندگان در همایش ملی امام سجاد(ع)

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان از صدور گواهینامه حضور ویژه شرکت کنندگان در نخستین همایش ملی عرفانی اخلاقی امام سجاد (ع) خبر داد.

اعطای گواهینامه به شرکت‌کنندگان در همایش ملی امام سجاد(ع)
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام احمد پهلوانی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام شرکت کنندگان در این همایش یک روزه گواهینامه حضور هشت ساعته دریافت می‌کنند.
وی افزود: دبیرخانه همایش ملی انوار عرفانی اخلاقی امام سجاد(ع) با هدف تجلیل و ترغیب محققانی که مقالات خود را به همایش ارسال کرده بودند از همه آنها با اهدا لوح و هدایا قدردانی می‌کند.
مدیر اجرایی نخستین همایش ملی انوار عرفانی اخلاقی امام سجاد (ع) ادامه داد: 150 محقق و پژوهشگر از سراسر کشور مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کرده بودند که 12 اثر در سه بخش برتر، برگزیده و منتخب توسط هیئت داوران انتخاب و از آنان تجلیل شد.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد هرمزگان اضافه کرد: کمک هزینه سفر به عمره مفرده به چهار نفر برتر، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس از جمله هدایای صاحبان آثار انتخاب شده بود.
پهلوانی اظهار داشت: طی مراسمی و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از 18 نفر از هرمزگانی‌های صاحب اثر تجلیل به عمل آمد.
وی افزود: 110 نفر دیگری که مقالات خود را به این همایش ارسال کرده بودند نیز به مقالات بالای 50 امتیاز کارت هدیه 500 هزار ریالی و زیر 50 امتیاز نیز کارت هدیه 300 هزار ریالی اهدا می‌شود.
انتهای پیام/‌ش30/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول