اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج:

ورودی شهر از گرمدره به کرج زیباسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار کرج از اجرای پروژه زیباسازی جاده مخصوص از سوی گرمدره به کرج خبر داد.

ورودی شهر از گرمدره به کرج زیباسازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری این کلانشهر، سیدعلی آقازاده با اعلام این خبر اجرای طرح زیباسازی جاده مخصوص را مهم ارزیابی کرد و افزود: اجرای این طرح در جاده مخصوص با هدف زیباسازی چهره ورودی شهر از گرمدره به کرج صورت می‌گیرد.
وی افزود: درحال حاضر این جاده به لحاظ مبلمان شهری و زیباسازی دارای وضعیت نامطلوبی است که عملیات بهسازی این جاده در دستور کار قرار گرفته است.
شهردار کرج گفت: تعریض بخش کوچکی از جاده مخصوص در دستور کار امسال شهرداری کرج قرار دارد که این تعریض با هدف عملیاتی کردن پروژه‌های زیرساختی و افزایش ضریب ایمنی تردد مسافران و کاهش بار ترافیکی این جاده اجرا می‌شود.
آقازاده از آغاز عملیات بهسازی شامل آسفالت و اجرای فضای سبز در این جاده خبر داد و بیان کرد: اجرای اقدامات زیرساختی و زیربنایی در این جاده با در نظر گرفتن حجم مسافرت‌های انجام شده در این مسیر ضروری است.
وی همچنین گفت: بحث ساماندهی جاده مخصوص از مسیر گرمدره و شهر تهران به کرج مورد تاکید مقامات استانی و مدیران شهری کرج نیز قرار دارد.
آقازاده با تاکید بر ساماندهی و بهسازی هر چه بیشتر مبادی ورودی شهر افزود: این مهم از اولویت ویژه کاری مدیریت شهری است.
وی در ادامه گفت: اهمیت این موضوع لزوم تلاش مضاعف و ارائه طرح‌های متنوع و مختلف را به طور طبیعی افزایش می‌دهد.
شهردار کرج تاکید کرد: در کنار توجه به امر زیباسازی، ورودی‌های هر شهر نیز باید طوری بهسازی و ساماندهی شوند که امکان دسترسی به فضاها و تجهیزات عمومی شهر برای تمامی شهروندان و میهمانی که وارد آن می‌شوند فراهم بوده و هیچ گونه اختلالات حرکتی برای تردد وسایل نقلیه وجود نداشته باشد.
انتهای پیام/خ30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول