اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

انعکاس نامطلوب خدمات نظام زمینه‌ای برای سیاه‌نمایی است

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان با تاکید بر اطلاع‌رسانی مطلوب و به موقع روابط عمومی دستگاه‌ها از خدمات نظام در استان، گفت: انعکاس نامطلوب خدمات نظام زمینه‌ای برای سیاه‌نمایی از سوی دشمنان است.

انعکاس نامطلوب خدمات نظام زمینه‌ای برای سیاه‌نمایی است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان در سنندج، اظهار داشت: روابط‌ عمومی‌ها در حقیقت پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و در راستای انعکاس خدمات نظام نقش مهمی دارند.
وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دو وظیفه خطیر و مهم بر عهده دارند، افزود: انعکاس خدمات ارزشمند نظام و رساندن مشکلات مردم به گوش مسئولان از وظایف بسیار مهم روابط‌ عمومی‌ها است.
استاندار کردستان از دولت نهم و دهم به عنوان یکی از موفق‌ترین دولت‌ها در زمینه خدمت‌رسانی به مردم نام برد و ادامه داد: انعکاس خدمات دولت در حوزه‌های مختلف در ایجاد اعتماد بیشتر مردم نقش بسزایی دارد و روابط عمومی‌ها در این مسیر وظیفه و رسالت سنگینی بر عهده دارند.
شهبازی تصریح کرد: روابط عمومی‌ها علاوه بر توجه به نقاط قوت و انعکاس خدمات ارزنده دستگاه‌های اداری، باید با بیان نواقص و مشکلات مردم در راستای رفع آن و شتاب‌دهی به خدمات اقدام نمایند.
وی تصریح کرد: اگر چه کارهای بزرگی در طول چند سال اخیر در حوزه‌های مختلف در سطح کشور و استان انجام شده است، اما این کافی نیست که لازمه شتاب‌دهی به این خدمات و فعالیت‌ها ایفای نقش موثر روابط عمومی‌ها ادارات و دستگاه‌های دولتی است.
استاندار کردستان با اشاره به خدمات ارزشمند دولت نهم و دهم در استان، گفت: بهره‌مندی بیش از 460 روستای استان از خدمات گاز طبیعی کار ارزشمندی است که در کمتر استانی در کشور انجام گرفته است.
به گفته شهبازی، در حال حاضر 460 روستا برابر با 42 درصد از جمعیت روستایی این استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.
وی تصریح کرد: بهره‌مندی 99 درصدی جمعیت شهری این استان از نعمت گاز نیز از دیگر توفیقات و خدمات معنادار دولت است که باید در راستای انعکاس آن تلاش جدی صورت گیرد.
استاندار کردستان اضافه کرد: انعکاس این خدمات از سوی روابط عمومی‌ها ضمن جلب اعتماد مردم، موجب تشویق مسئولان و زمینه‌ای برای اجرای کارهای بیشتر است.
شهبازی اضافه کرد: تلاش و توطئه‌های مختلف و شبانه روزی دشمنان در راستای ناکارآمد جلوه دادن نظام و دولت تنها از طریق انعکاس مطلوب خدمات خنثی می‌شود و روابط عمومی‌ها به عنوان شاهرگ انعکاس خدمات در ادارات باید در این زمینه با تمام تلاش تلاش کنند.
وی اضافه کرد: مأیوس کردن دشمنان و جلب اعتماد مردم و نیز ایجاد نشاط و شادی در بین اقشار مختلف مردم از دیگر آثار تبیین خدمات نظام در استان است که باید روابط عمومی دستگاه‌ها به آن اهتمام ورزند.
استاندار کردستان خدمت به مردم را وظیفه شرعی و قانونی همه مسئولان و خادمان نظام دانست و گفت: اما انعکاس مطلوب و بدون اغراق این خدمات نیازی ضروری است که توسط روابط عمومی‌ها انجام می‌شود.
شهبازی کم‌کاری در حوزه انعکاس خدمات در استان و کشور را متذکر شد و افزود: این موضوع مسیر را برای برخی سیاه‌نمایی‌ها از سوی سودجویان هموار می‌کند.
به گفته وی، عدم توانایی برخی از مسئولان در انجام وظایف گاهی به دلیل انعکاس نامطلوب به دولت ارتباط داده می‌شود که برای جلوگیری از این مهم روابط عمومی‌ها باید تلاش بیشتری داشته باشند.
وی ارتباط تنگاتنگ با مردم و مسئولان را دیگر وظیفه روابط عمومی‌ها عنوان کرد و ادامه داد: روابط عمومی‌ها باید هماهنگی و ارتباط بیشتری به منظور تبادل تجربه و پیشرفت در امور داشته باشند.
استاندار کردستان خواستار برگزاری این جلسات به صورت ماهانه شد و افزود: برگزاری این جلسات به صورت دوره‌ای با حضور مدیران در ادارات مختلف می‌تواند در پیشبرد اهداف نقش مهمی داشته باشد.
وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های عمران، آبادانی، اشتغال و مسکن تا پایان سال 90 و 91 در استان هدف‌گذاری شده است، اضافه کرد: انعکاس مطلوب این برنامه‌ها و خدمات تنها با تلاش دوچندان روابط عمومی‌ها و ارتباط بیشتر آنان با رسانه‌ها امکان‌پذیر خواهد بود.
انتهای پیام/صا10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول