اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج:

دستاوردهای سیاسی نظام با ارزش‌تر از خدمات عمرانی است

خبرگزاری فارس: فرماندار سنندج گفت: دستاوردهای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی بسیار با ارزش‌تر و گران‌بهاتر از خدمات عمرانی هستند.

دستاوردهای سیاسی نظام با ارزش‌تر از خدمات عمرانی است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ولی‌الله میرزایی‌اصل ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری دبستان پنج کلاسه سراب‌قامیش سنندج اظهار داشت: فقر فرهنگی و جهالت همواره مهم‌ترین عامل فلاکت ملت‌ها بوده و کسب آگاهی و دانش در راستای خودسازی،‌ تقرب الهی و خدمت به خلق راه مقابله با این معضل است.
فرماندار سنندج به خدمات ارزشمند نظام اسلامی به ویژه در مناطق محروم و دورافتاده استان اشاره کرد و افزود: درحال حاضر عملیات اجرایی 48 مدرسه در شهرستان سنندج با اختصاص بیش از 161 میلیارد ریال در دست انجام است.
به گفته وی، تاکنون 18 باب از تعداد مذکور به بهره‌برداری رسیده و 30 مدرسه دیگر نیز در دست اجرا است.
فرماندارسنندج منحصر کردن خدمات نظام تنها به بخش‌های عمرانی را جفای به نظام عنوان کرد و اظهار داشت: دستاوردهای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی بسیار با ارزش‌تر و گران‌بهاتر از خدمات عمرانی هستند.
میرزایی‌اصل یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را حق تعیین سرنوشت مردم با برگزاری انتخابات دانست و تصریح کرد: انتخابات مظهر تجلی اراده و خواست مردم برای دستیابی به استقلال و آزادی همه جانبه است.
وی ادامه داد: در ایران اسلامی اقشار مختلف مردم در کمال آزادی و احترام در مسیر انتخاب سرنوشت خود و توسعه و پیشرفت کشور حضور فعال و تاثیرگذار دارند.
فرماندار سنندج با بیان اینکه اعتمادسازی نقش مهمی در حضور مردم در پای صندوق‌های رأی دارد، تصریح کرد: باید شرایطی فراهم شود تا مردم بدون هیچ‌گونه دغدغه و با اطمینان خاطر و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.
وی خواستار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 12 اسفند شد و خاطر نشان کرد: مردم باید با شرکت آگاهانه و گسترده خود در انتخابات آینده مجلس موجبات استحکام پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و یاس و ناامیدی دشمنان قسم خورده را فراهم کنند.
گفتنی است؛ دبستان پنج کلاسه سراب قامیش در زمینی به مساحت یک‌هزار و 500 مترمربع با صرف اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 350 میلیون ریال احداث و به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام/صا20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول