اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول گروه برنامه‌ریزی و تحقیقات اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

آموزش اساس‌ترین و حیاتی‌ترین فعالیت در حوزه ورزش است

خبرگزاری فارس: مسئول گروه برنامه‌ریزی و تحقیقات اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: آموزش اساس‌ترین و حیاتی‌ترین فعالیت در حوزه ورزش است.

آموزش اساس‌ترین و حیاتی‌ترین فعالیت در حوزه ورزش است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی، بهمن مددی در سمینار مربیان زبده ورزش آذربایجان‌شرقی مسئول گروه‌ برنامه‌ریزی و تحقیقات اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در این نشست افزود: ورزش عامل توسعه، سلامتی، نشاط، شادابی و غرور ملی است و این‌ها محقق نخواهد شد مگر با وجود شخصی به نام مربی که تعیین‌کننده برای ورزش است.
وی، برخورداری از علم ورزش برای مربی را حق مسلم دانست و افزود: برخورداری از علم و دانش روز ورزش و آموزش صحیح آن حق مربی است و این مسیر بر عهده اداره ورزش و جوانان است و نگاه به مربی نگاهی گلخانه‌ای، علمی و دانشی است.
مسئول گروه برنامه‌ریزی و تحقیقات اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، مشکل اصلی مربیان ورزشی را کم بودن اطلاعات و دانش ندانست و گفت: مربیان در بحث اطلاعات و دانش کمبودی ندارند و تنها مشکل مربیان نحوه به کارگیری و توانایی کاربردی علم و دانش است و برای راهبردی کردن هدف‌ها و برنامه‌های داریم که در حال اجرایی شدن است.
مددی در این خصوص توضیح داد: برای رفع این مشکل در نظر داریم در آموزش ورزش استان شرایطی را فراهم کنیم تا تعامل و مشارکت مربیان در امر آموزش بیشتر شود و برگزاری طرح آموزش مربیان زبده ورزش یکی از برنامه‌ها در همین راستا باشد.
نشست مربیان زبده ورزش آذربایجان‌شرقی با حضور 35 مربی در تبریز برگزار شد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول