اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بیرجند:

استکبار دنبال گرفتن روح اسلام از ایران است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بیرجند گفت:‌ دشمنان نظام دنبال گرفتن روح اسلام از انقلاب ما بودند تا فقط یک ظاهر از اسلام در کشور ما باقی بماند.

استکبار دنبال گرفتن روح اسلام از ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند محمدزمان ابطحی صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بیان ضرورت و اهمیت بزرگداشت این مراسم در وضعیت کنونی جهان اسلام پرداخت.
وی هدف اصلی برگزاری این جلسه را فراهم آوردن مقدمات برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت سی و سومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به شرایط کشورهای جهان اسلام دهه فجر امسال در ایران شور و حال خاصی را دارد.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بیرجند تصریح کرد: امسال مردم قهرمان ایران پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش خود برای پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی شاهد انعکاس فریاد مظلومانه اما قدرتمندانه خود در جهان اسلام هستند.
ابطحی ادامه داد: امروز شاهد تبلور پیروزی انقلاب اسلامی و پیام این انقلاب در سطح کشورهای جهان اسلام هستیم و این پیروزی بزرگی برای ما محسوب می‌شود چرا که جهانی کردن پیام انقلاب اسلامی یکی از آرزوهای اصلی بنیانگذار انقلاب اسلامی بود که امروز شاهد تحقق آن در خود کشورهای سرمایه‌داری نیز هستیم.
وی تصریح کرد:‌ حوادث پیش آمده در آسیا و شمال آفریقا در کشورهایی مانند مصر، لیبی، بحرین و حتی عربستان برای ملت ایران معنای خاصی دارد و شیرینی پیروزی انقلاب در سالگرد آن را بیشتر می‌کند چرا که ملت ایران بیش از 30 سال منتظر دیدن این روزها بودند که حاکمان خودکامه جهان اسلام از رأس امور خارج شوند و اسلام به معنی واقعی آن در این کشورها تبلور پیدا کند و امروز شاهد تحقق این آرزو هستیم.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بیرجند به مهم‌ترین اهداف استکبار علیه انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در این چند سال پس از پیروزی انقلاب دو هدف اصلی را در کشور ما دنبال می‌کردند که مهم‌ترین هدف آنها سقوط نظام جمهوری اسلامی در کشور بود که توفیقی در این زمینه پیدا نکردند.
ابطحی ادامه داد: هر چند در این چند سال برای سقوط نظام اسلامی از روش‌هایی از جمله تهدید به حمله نظامی، تحریم و فتنه برای رسیدن به اهداف خود استفاده کردند اما حضور مردم و تکیه بر ولایت فقیه همه این فتنه‌ها را خنثی کرد.
وی استحاله نظام جمهوری اسلامی را دیگر هدف استکبار در کشور ما عنوان کرد و افزود:‌ دشمنان در پی این بودند که تنها یک صورت از انقلاب اسلامی باقی بماند و محتوای نظام ما بر اساس خواسته‌های آنها شکل بگیرد تا روح اسلامی از نظام ما گرفته شود که در این زمینه نیز توفیقی نداشتند.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بیرجند ادامه داد:‌ استکبار برای رسیدن به این دو هدف تاکنون از روش‌های مختلفی از کودتا تا فتنه گرفته استفاده کرده اما به جایی نرسیده است و آشوب دهه 60 و فتنه 88 نمونه‌هایی از تلاش استکبار در کشور ماست.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول