اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کوثری:

رزمایش ولایت‌ 90 اقتدار ایران را به نمایش گذاشت‌

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رزمایش ولایت‌ 90 اقتدار ایران برای تامین صلح و ثبات ‌منطقه را به نمایش گذاشت‌.

رزمایش ولایت‌ 90 اقتدار ایران را به نمایش گذاشت‌
اسماعیل کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: آمریکایی‌ها به هر بهانه تلاش می‌کنند تا نیروهای نظامی خود در منطقه خاورمیانه را افزایش داده و متاسفانه حضور نیروهای فرامنطقه‌ای در این حوزه یکی از دلایل اصلی ناامنی‌ موجود است.
وی تصریح کرد: به تازگی نیز آمریکایی‌ها به بهانه تهدید ایران برای بستن تنگه هرمز مدعی شده‌اند که یک زیردریایی اتمی اعزام خواهند کرد که همین اقدام به طور قطع تهدیدی علیه همه کشورهای منطقه است.

مدعیان مبارزه با سلاح‌های کشتار جمعی با زیردریایی اتمی تردد می‌کنند!
 
نماینده مردم تهران،‌ ری، اسلامشهر و شمیرانات با اشاره به ادعاهای آمریکا برای مبارزه با سلاح‌های کشتار جمعی گفت: آنها از یک سو می‌گویند ایران به دلیل اینکه ممکن است در سال‌های آینده بمب اتم بسازد، حق ندارد به دنبال دست‌یابی به دانش هسته‌ای باشد.
کوثری ادامه داد: همین کشورها از سوی دیگر با جنگ‌افزارهایی مانند زیردریایی اتمی که قادر به حمل و شلیک موشک‌های حامل کلاهک هسته‌ای است، در جهان و آب‌های آزاد تردد می‌کنند.
وی افزود: این رفتارها دلیل اصلی بی‌اعتمادی ملت‌های مستقل و آزاد‌‌ی‌خواه نسبت به سران غرب است.

*ما هراسی از تجهیزات ریز و درشت آمریکا نداریم
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به رزمایش موفقیت‌آمیز نیروی دریایی ارتش با عنوان ولایت 90 اشاره کرد و گفت: در این رزمایش ایران بار دیگر اقتدار و توانایی خود برای تامین صلح و ثبات در منطقه را به نمایش گذاشت.
کوثری افزود: آمریکایی‌ها اگر صدها ناو جنگی و زیردریایی اتمی دیگر نیز به منطقه اعزام کنند، نمی‌تواند ایران را از مسیری که در پیش گرفته باز دارد.
وی تاکید کرد: علت این است که ما هراسی از آمریکا و جنگ افزارهای این کشور نداریم و برای تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب عقب‌نشینی نخواهیم کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول