اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس ورزش همگانی شهرداری مشهد:

تیم‌های برتر مسابقات فوتبال محلات به لیگ باشگاه‌های مشهد راه می‌یابند

خبرگزاری فارس: کارشناس مسئول ورزش آقایان مدیریت امور تربیت بدنی همگانی شهرداری مشهد گفت: تیم‌های برتر مسابقات فوتبال محلات به لیگ باشگاه‌های مشهد راه می‌یابند.

تیم‌های برتر مسابقات فوتبال محلات به لیگ باشگاه‌های مشهد راه می‌یابند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد، حسین توانا اظهار داشت: مسابقات فوتبال دومین المپیاد ورزشی محلات مشهد، یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس با مشارکت هیئت فوتبال این شهر، با شرکت 556 تیم از تابستان سال جاری در مرحله مقدماتی در مناطق سیزده‌گانه شهرداری آغاز شد و 66 تیم برتر مناطق به مرحله شهری(نهایی) راه یافتند و مسابقاتشان در این مرحله در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: با توافقی که با هیئت فوتبال مشهد صورت گرفته است، تیم‌های برتر مسابقات المپیاد به مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های مشهد در سال آینده راه می‌یابند.
توانا خاطرنشان کرد: بر اساس توافقات صورت گرفته در رده نونهالان و نوجوانان، شش تیم برتر و در رده جوانان سه تیم برتر مسابقات محلات به لیگ دسته سوم باشگاه‌های مشهد راه می‌یابند.
کارشناس مسئول ورزش آقایان مدیریت امور تربیت بدنی همگانی شهرداری مشهد در ادامه با اشاره به ادامه برگزاری مسابقات فوتسال المپیاد محلات تصریح کرد: این مسابقات نیز با مشارکت هیئت فوتبال مشهد و با حضور یک هزار و 550 تیم ورزشی در سطح مناطق آغاز شد و 72 تیم برتر به مرحله نهایی(شهری) راه یافتند که مسابقاتشان اکنون در مرحله حذفی در حال انجام است.
وی افزود: این مسابقات در رده جوانان، جمعه هفته جاری در مرحله یک هشتم نهایی از ساعت هشت در سالن خانه فوتسال مشهد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول