اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو ستاد مرکزی جبهه اصولگرایان گلستان:

خطر تهدید فتنه تمام شدنی نیست

خبرگزاری فارس: عضو ستاد مرکزی جبهه اصولگرایان استان گلستان گفت: خطر تهدید فتنه، تمام شدنی نیست و دشمنان داخلی و خارجی همانند انتخابات قبلی برنامه‎هایی دارند که باید هوشیار باشیم.

خطر تهدید فتنه تمام شدنی نیست
حجت‎الاسلام و المسلمین قربانعلی جمشیدی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: باید زمینه حضور حداکثری افراد را پای صندوق‎های رای فراهم کنیم و با شناخت صحیح، نمایندگان اصلح و ولایتمدار را راهی مجلس کنیم.
وی با بیان اینکه اگر کاری برای خدا باشد دلسردی و دلواپسی ندارد، خاطر نشان کرد: همیشه باید خودمان را با حق تطبیق دهیم نه بر عکس، چرا که توجه به این موضوع باعث سعادت و سربلندی در دنیا و آخرت می‎شود.
عضو ستاد مرکزی جبهه اصولگرایان گلستان تصریح کرد: هدف از تشکیلاتی که به نام جبهه اصولگرایان ایجاد شده در راستای اهداف نظام اسلامی، منویات و دستورات مقام معظم رهبری و امام راحل و بر اساس اسلام ناب محمدی و قانون اساسی است.
حجت‎الاسلام جمشیدی اذعان داشت: این جبهه باید با همدلی، همرنگی، اجرای عدالت و همچنین با هوشیاری از اینکه فتنه‎ی فتنه‎گران داخلی و خارجی را همانند 9 دی، هماهنگ با مردم خنثی کند، گام‎هایی با قدرت بردارد.
وی با اشاره به اینکه خدا در قرآن فرموده عزت و سربلندی از آن خدا، رسولش و از آن مؤمنین است، ابراز داشت: منظور از مومنین، امامان و ولایت فقیه در عصر غیبت است که بنا به فرموده امام راحل باید پشتیبان ولایت بود تا به مملکت آسیبی نرسد.
عضو ستاد مرکزی جبهه اصولگرایان گلستان اظهار داشت: اینکه مردم در همه ابعاد و عرصه‎ها با حضور حداکثری ظاهر می‎شوند به یمن وجود ولایت است که امیدواریم در این مرحله از آزمونی که در پیش داریم نیز، ملت ما همچون گذشته، مسیر موفقیت را طی کنند.
انتهای پیام/خ30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول