اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار سعید قاسمی:

عدم محاکمه «سران فتنه» فتنه‌ای دیگر به پا می‌کند

خبرگزاری فارس: عضو قرارگاه عمار گفت: ملت ایران همچنان خواهان محاکمه سران فتنه هستند و در صورت عدم محاکمه دوباره باید شاهد فتنه‌های سازماندهی شده‌ای باشیم.

عدم محاکمه «سران فتنه» فتنه‌ای دیگر به پا می‌کند
سردار سعید قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان اینکه نباید با حماسه عظیم 9 دی 88 شعاری و تبلیغاتی برخورد کنیم، اظهار داشت: به حق باید این روز را یک ایام‌الله در تاریخ پر‌عظمت انقلاب اسلامی دانست.
وی افزود: در حال حاضر آقایان سعی می‌کنند به این حماسه عظیم پوسته‌ای تبلیغاتی دهند‌ در حالی که رهبر معظم انقلاب فرمودند با این حماسه شعاری برخورد نکنید شاهد برخورد شعاری و تبلیغاتی با این حماسه عظیم هستیم‌ در صورتی که باید به سراغ تحلیل
شعارهای مردم برویم.
فرمانده هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شعارهای مردم در 9 دی خطاب به سران فتنه و خواص رفوزه و مردود شده نظام بود چرا که مردم در این روز بزرگ خواص را کنار زده و نگذاشتند کار 9 دی ریشه‌دار شود.
وی با بیان اینکه باید مراقب باشیم، فتنه 88 تکرار نشود، اظهار داشت: در حال حاضر در صحنه سیاسی کشور چهره‌هایی در حال ورود هستند که از ساکتین و یا مردودین بودند؛ در این راستا باید مراقب باشیم این افراد بار دیگر موفق به انحراف کشیدن جوانان و فرزندانمان نشوند.
سردار قاسمی در ارتباط با ریزش‌ها و رویش‌ها تاکید کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری در فتنه 88 دچار ریزش‌ها و رویش‌هایی شدیم؛ ما واقعا ناراحت هستیم که آقایان هاشمی، موسوی و کروبی از قطار انقلاب پیاده شدند.
وی ادامه داد: ولی وقتی اینها خود تصمیم به این فتنه و ضربه سهمگین به نظام شدند، کسی نمی‌توانست به آنها کمک کند چرا که به دلیل تصمیم‌گیری غلط خود، موجب به وقوع پیوستن این اتفاقات ناراحت‌کننده شدند.
وی با تاکید بر این مطلب که هنوز تخم فتنه خشک نشده است، خاطر‌نشان کرد: جوانان باید بدانند که شیطان همیشه در لباس‌های گوناگون حضور دارد و در این راستا، لازمه بررسی فتنه دیده‌بان‌های قوی شما جوانان است.
عضو قرارگاه عمار با تاکید بر اینکه ملت ایران همچنان خواهان محاکمه سران فتنه است، افزود: با توجه به اینکه یکی از مراکز اصلی فتنه دانشگاه آزاد است و سران این مرکز نیز از سران فتنه هستند پس اگر این افراد و سران فتنه محاکمه نشوند دوباره ‌به‌گونه‌ای سازماندهی شده‌ با قدرت وارد می‌شوند و دوباره ‌باید شاهد فتنه‌ای دیگر باشیم.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول