اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد محمودآباد:

مطالبات خبرنگاران را پیگیری می‌کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد بر پیگیری جدی مطالبات خبرنگاران در این شهرستان تاکید کرد.

مطالبات خبرنگاران را پیگیری می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، نشست ماهانه خبرنگاران و اصحاب رسانه شامگاه یکشنبه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد در آغاز این نشست با تقدیر از فعالیت‌های خبرنگاران بی‌ادعای این شهرستان ابراز داشت: جامعه رسانه‌ای همیشه به وظایف خود به خوبی عمل کردند و این موضوع در مورد خبرنگاران محمود‌آبادی نیز مصداق دارد.
حمیدرضا کوزه‌گر تصریح کرد: باید توجه بیشتری به پرچمداران عرصه اطلاع‌رسانی شود و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی امر خبرنگاری بر خود وظیفه می‌داند تا مطالبات به حق خبرنگاران را به طور جدی پیگیری کند.
وی با ابراز گله‌مندی از برخی خبرنگاران مبنی بر فعال نبودن در سطح شهرستان گفت: خبرنگاران این شهرستان باید با تعامل بیشتر با یکدیگر نقاط ضعف و قدرت مدیران دستگاه‌ها را رصد کرده و اطلاع‌رسانی کنند.
کوزه‌گر ادامه داد: باید کاستی‌های شهرستان را از طریق انتقاد منصفانه بیان کنید تا از این طریق مشکلات مردم رفع شود چراکه شما به عنوان چشمان بیدار جامعه هستید.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمود‌آباد همچنین از ساماندهی تمام خبرنگاران و دریافت کارت خبرنگاری این اداره و عضویت در خانه مطبوعات مازندران خبر داد و افزود: ملاک آینده تسهیلات و آگهی، دریافت این دو کارت و همچنین فعال بودن در شهرستان است.
در ادامه رابط خبرنگاران شهرستان محمودآباد با خانه مطبوعات به گزارش عملکرد پرداخت و گفت: در طول این مدت با دفتر نمایندگی غرب مازندران ارتباط خوب و موثری داشته‌ایم و خواسته‌های خبرنگاران را منتقل کردیم.
محمد محتاطی ابراز داشت: به جرأت می توان گفت که محمودآباد تنها شهرستانی است که شورای اطلاع‌رسانی دارد و درباره تعامل ادارات و دستگاه‌های اجرایی با اصحاب رسانه تاکنون پنج نشست مشترک با مدیران روابط عمومی‌های این ادارات داشته‌ایم.
محتاطی در پایان متذکر شد: در طول مدت مسئولیت همواره سعی کردم پل ارتباطی بین مدیران و خبرنگاران باشم.
به گزارش فارس، در این نشست برخی از خبرنگاران به بیان دیدگاه‌ها، پیشنهادات و انتقادات پرداختند و مقرر شد در جلسه آینده با انجام رأی‌گیری نماینده خبری برای شهرستان تعیین شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول