اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مسئولان باشگاه کاله مازندران اتخاذ شد

برگزاری دیدار والیبال کاله بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: در نشستی که این اداره با مسئولان باشگاه کاله مازندران داشت تصمیم گرفته شد تا این دیدار بدون تماشاگر و حتی بدون حضور خبرنگار برگزار شود.

برگزاری دیدار والیبال کاله بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران
هاشم جمشیدپناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: انتظار ما از خبرنگاران این بود که در دیدار یکشنبه بین کاله مازندران و گیتی‌پسند واقعیت‌ها را انعکاس می‌دادند نه اینکه بزرگ‌نمایی‌هایشان بیش از حد باشد.
وی با تاکید اینکه البته برخی خبرنگاران امانتداری و صداقت را رعایت کرده و گزارش بازی را پوشش دادند، گفت: ولی برخی دیگر گزارش خلاف واقع دادند که اگر با توصیف‌شان به بازی بازگردیم چنین مطالبی صحت ندارد.
رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به برخی از مطالب و موضوع‌های انعکاس داده شده یادآور شد: خودتان قضاوت کنید آیا در دیدار هفته یازدهم لیگ برتر والیبال بین کاله و گیتی‌پسند پاره آجر، کلوخ و صندلی پرتاب شد، ولی این چیزها در جراید و رسانه‌ها مشاهده شد.
جمشیدپناه با اعلام اینکه از صدا و سیمای مرکز مازندران نیز خواستیم تا این دیدار به صورت مستقیم از شبکه تبرستان پخش نشود، بیان داشت: نباید به خاطر یک شکست خانگی، تمام عملکرد و تلاش سرمربی و کادر فنی این تیم نادیده گرفته شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان آمل اضافه کرد: آیا همه تماشاگران در دیدار هفته گذشته لیگ برتر والیبال دست به تشنج زدند، ولی کمیته انضباطی به خاطر تعداد اندکی از تماشاگرنما‌ها همه آنها را از مشاهده نزدیک هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال محروم کرد.
وی با بیان اینکه آمل یکی از شهرهای والیبال‌خیز کشور است و بزرگان زیادی در عرصه والیبال را تحویل جامعه داده، اذعان داشت: به‌خاطر برخی مطالب خلاف واقع با آبروی ورزشی این شهرستان بازی نشود بلکه باید همه دست به دست هم داده تا پیشرفت ورزش را در آمل شاهد باشیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول