اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شرکت شهرک‌های صنعتی فارس صورت می‌گیرد

خرید تجهیزات از تولیدکنندگان فارس

خبرگزاری فارس: قائم مقام شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: به منظور حمایت از تولیدات داخلی، تأمین کالاها، خدمات و تجهیزات مورد نیاز در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از محصولات داخلی با محوریت محصولات و کالاهای تولیدی استان فارس انجام می‌شود.

خرید تجهیزات از تولیدکنندگان فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مصطفی هاشمی بعدازظهر امروز در جلسه مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس با اشاره به بخشنامه معاون اول رئیس جمهور در مورد الزام دستگاه‌های اجرایی به استفاده از محصولات تولیدی داخل کشور اظهار داشت: در این زمینه بر روند خرید کالاها و محصولات نظارت ویژه می‌شود.
وی همچنین با اشاره به الزام پیمانکاران طرح‌های عمرانی در شرکت شهرک‌های صنعتی به منظور استفاده از کالاها و تجهیزات داخلی در اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی گفت: در این زمینه نیز با توجه به توانمندی‌های موجود در این استان و کشور پیمانکاران از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.
وی تصریح کرد: هم‌اکنون نیز بیش از 95 درصد از نیاز پیمانکاران طرح‌های عمرانی و زیرساختی از تجهیزات و کالای داخلی استفاده شده و تنها در شرایطی که توان تولید کالاها در کشور وجود نداشته باشد از محصولات خارجی استفاده می‌شود.
قائم مقام مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: اولویت اصلی در تأمین کالاها و محصولات داخلی، استفاده از توانمندی‌های موجود در صنایع استان فارس است.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش صنعت استان فارس دارای ظرفیت‌های مختلف و برجسته‌ای است و برخی از تولیدات این استان در سطح کشور و حتی بین‌المللی دارای تولیدات و محصولات منحصر بوده ضروری است از این ظرفیت برای تأمین کالاها و خدمات استفاده شود.
هاشمی خاطر نشان کرد: به منظور معرفی توانمندی‌های موجود در صنایع فارس نخستین نمایشگاه صنایع کوچک و متوسط این استان در بهمن ماه امسال در شیراز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ص30/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول