اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز مشهد:

تولیدات داخلی پاسخگوی نیازهای مردم است/ برای ماه محرم مشکلی نداریم

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز مشهد گفت: با توجه به میزان تولیدات داخلی گوشت قرمز، نیازی به واردات در این زمینه نیست و ما می‌توانیم با همین مقدار تولید، پاسخگوی نیازهای شهروندان باشیم.

تولیدات داخلی پاسخگوی نیازهای مردم است/ برای ماه محرم مشکلی نداریم
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد، احمد احدی درباره وضعیت بازار در ایام محرم اظهار داشت: سهمیه خاصی از طرف دولت برای این موضوع در نظر گرفته نشده است اما گوشت قرمز به وفور در بازار موجود است و برای تامین آن در ایام محرم هیچگونه مشکلی وجود نخواهد داشت.
وی ادامه داد: با توجه به وضعیت ایجاد شده توانسته‌ایم از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنیم و امیدوارم بتوانیم این رویه را ادامه داده و مشوق تولیدکنندگان باشیم.
احدی خاطرنشان کرد: قیمت دام زنده در چند روز گذشته به دلیل برودت هوا افزایش داشته است اما با توجه به کنترل بازار توانستیم قیمت‌ها را در بازار ثابت نگه داریم.
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز مشهد درباره کمیته تنظیم بازار اظهار داشت: کمیته تنظیم بازار استان خراسان رضوی توانسته است وظیفه خود را به خوبی بدهد و بازار را به خوبی کنترل کرده باشد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول