اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه صنف خدمات تلفن همراه:

10 درصد بازار موبایل در اختیار تولیدات داخلی است

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه صنف خدمات تلفن همراه و تجهیزات وابسته مشهد گفت: تا پایان سال جاری بیش از 10 درصد بازار تلفن همراه داخل کشور از طریق کالاهای با کیفیت ایرانی تولید می‌شود.

10 درصد بازار موبایل در اختیار تولیدات داخلی است
محمد اکبری حداد امروز در حاشیه برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: در حال حاضر نیز تولیدات بسیار خوبی در زمینه تولید تلفن همراه در کشور و به تبع آن استان خراسان رضوی وارد بازار می‌شود.
وی افزایش سهم بازار داخلی را به دلیل حمایت از تولید کننده و مصرف کننده دانست و متذکر شد: کالاهای داخلی در بسیاری از زمینه‌ها قابلیت‌های مختلفی داشته و ذائقه مشتری را تشخیص می‌دهد.
رئیس اتحادیه صنف خدمات تلفن همراه و تجهیزات وابسته مشهد افزود: تلفن همراه حاصل و تلفیق توان بشر است.
وی به کارایی‌های بی شمار تلفن همراه در زندگی بشری اشاره کرد و توضیح داد: در دنیای امروز انسان‌ها با زنگ تلفن همراه خود از خواب بیدار شده و با این دستگاه روز خود را به پایان می‌رسانند.
اکبری حداد اعلام کرد: همچنین انسان‌ها با استفاده از تسهیلات و امکانات جانبی تلفن‌های همراه وارد دنیای مجازی و اینترنت شده و هر لحظه حس در محل کار بودن را احساس می کنند.
وی همچنین با اشاره به تاریخچه تولد تلفن همراه در جهان ابراز داشت: این وسیله مهم و استرات‍یک در دهه 60 میلادی وارد دنیای الکترونیک و دیجیتال شد و تغییرات بسیار زیادی را در جهان به وجود آورد.
رئیس اتحادیه صنف خدمات تلفن همراه و تجهیزات وابسته مشهد با بیان این که تاریخ ورود این دستگاه به ایران نیز به دهه 50 هجری شمسی بر می گردد، یادآور شد: با این حال در آن زمان به دلیل عدم استقبال مردم ، این وسیله عجیب مورد اقبال قرار نگرفت.
وی خاطر نشان کرد: در هنایت این وسیله در سال 1374 با حدود 10 هزار مشترک در ایران آغاز به کار کرد.
اکبری حداد تاکید کرد: در حال حاضر کشور ایران از میان 142 کشور جهان و چهار نسل تلفن همراه در ردیف هشتادم قرار گرفته است.
وی مخاطبان فعلی این وسیله مهم را بسیار زیاد دانست و گفت: هم اکنون در ایران بیش از 69 میلیون نفر از این وسیله استفاده می کنند که  91 درصد جمعیت این کشور را شامل می‌شود.
رئیس اتحادیه صنف خدمات تلفن همراه و تجهیزات وابسته مشهد عنوان داشت: در طول سه سال اخیر شاهد رشد بسیار خوبی در این زمینه در کشور بوده‌ایم.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول