اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه محمدآباد:

انتخابات عرصه یک رقابت اخلاقی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه محمدآباد یزد گفت: انتخابات عرصه یک رقابت اخلاقی است و قانون‌مداری باید در رأس قرار گیرد.

انتخابات عرصه یک رقابت اخلاقی است
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام سید کاظم مدرسی صبح امروز در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان یزد اظهار داشت: امسال فضای خوبی به نسبت سال‌های گذشته فراهم شده است و شاهد استقبال خوبی از طرف افرادی هستیم که احساس مسئولیت و وظیفه کرده و آمادگی خود را برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم شریف اعلام کردند.
وی با بیان اینکه انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی برای آحاد ملت است، عنوان کرد: باید با مهم دانستن جایگاه انتخابات در مسیر تقویت ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام، انقلاب و امام راحل با کمال امنیت و آرامش حرکت کنیم.
مدرسی خطاب به افرادی که اقدام به ثبت‌نام برای کسب کرسی‌های مجلس کرده‌اند، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام خود یک مسئولیت سنگین را برای افراد به وجود می‌آورد که هم در بعد حقوقی و هم در بعد اخلاقی جلوه‌گر است.
این مسئول گفت: افراد داوطلب باید معیارهای قانونی را در نظر بگیرند زیرا انتخابات یک عرصه رقابت اخلاقی است و باید در حد اعلا به قانون توجه داشته باشیم.
مدرسی تاکید کرد: صفات یزد به عنوان دارالعباده و درالعلم و شهری که مزین به اخلاق‌مداری است باید در جریان انتخابات نمود پیدا کند.
فرماندار یزد نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای ثبت‌نام هر چه بهتر داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی افزود: با تلاش دوستان و همکاران تمام بسترهای لازم فراهم شده که بر اساس نظر سنجی‌هایی که از داوطلبان انجام شده، فرآیند ثبت‌نام در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ مشکل خاصی انجام شده است.
عزیزالله سیفی با اشاره به اینکه فعالیت رسمی انتخابات از سوم دی‌ماه و با شروع ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی و همزمان با سراسر کشور در شهرستان یزد آغاز شد، عنوان کرد: در تلاش هستیم با یک برنامه‌ریزی مناسب بار دیگر انتخاباتی باشکوه و سالم را برگزار کنیم.
وی با تأکید به اینکه همیشه مردم با بصیرت لازم تمام نقشه‌های دشمنان خود را بر ملا کرده‌اند، ابراز امیدواری کرد: مردم ایران اسلامی و به ویژه مردم دارالعباده و ولایت‌مدار یزد با حضور باشکوه خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر نشان خواهند داد که ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی عقب‌نشینی نخواهند کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول