اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نقده:

قانون‌مداری در انتخابات راهبرد مدیریتی است

خبرگزاری فارس: قانون‌مداری و امانتداری از راهبردهای اصولی و مهم مدیریتی در برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

قانون‌مداری در انتخابات راهبرد مدیریتی است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حسین یوسفی ظهر امروز در نشست اعضای کمیته نظارت بر انتخابات در نقده اظهار داشت: انتخابات صحنه نمایش اقتدار ملی و شکوه نظام جمهوری اسلامی است که در این راستا وظیفه مهم هیئت اجرایی فراهم کردن زمینه برگزاری صحیح انتخابات است.
وی نقش مهم مردم در برگزاری انتخابات را مهم خواند و افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم همواره در صحنه بوده و در تمام عرصه‌های مشارکت داشته است و در عرصه انتخابات نیز کارنامه قابل قبولی دارد.
یوسفی ادامه داد: مردم با حضور حداکثری خود در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی به ویژه انتخابات امسال مجلس دشمنان را ناامید و توطئه‌های بیگانگان را خنثی می‌کنند.
این مسئول صیانت و حراست از آرای مردم را وظیفه کلیدی هیئت‌های اجرایی دانست و تأکید کرد: برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور از مولفه‌های مهم امنیت است که با توجه به شیطنت‌های استکبار جهانی، دشمنان همواره به دنبال فرصتی برای بر هم زدن این شکوه، شور و شعور سیاسی هستند که از این حیث مردم و مسئولان باید هوشیار باشند.
وی با بیان اینکه مردم انقلابی شهرستان نقده مانند سایر هموطنان با حضور همیشگی خود در صحنه جواب دندان شکنی به غرب و فتنه‌گران می‌دهد گفت: مردم، با مشارکت گسترده خود در صحنه انتخابات به جهان و جهانیان ثابت می‌کنند که همواره پشتیبان ولایت فقیه و نظام اسلامی هستند.
یوسفی با بیان اینکه مقدمات برگزاری انتخاباتی سالم در نقده فراهم شده است اضافه کرد: برگزاری نشست‌های مستمر و منظم و بررسی وظایف کمیته‌های انتخاباتی و تعیین اعضای آنها از اقدامات مهمی است که در راستای برگزاری انتخابات مجلس فراهم شده و این برنامه‌ریزی‌ها تا برگزاری انتخابات ادامه می‌یابد.
فرماندار نقده خاطر نشان کرد: امکانات برگزاری ویدئو کنفرانس نیز در فرمانداری شهرستان نقده آماده شده است.
انتهای پیام/ص30/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول