اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات لرستان:

رسانه‌ها در حضور حداکثری مردم در انتخابات تاثیرگذار هستند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان لرستان گفت: نقش رسانه‌ها در حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس نهم مهم و تاثیرگذار است.

رسانه‌ها در حضور حداکثری مردم در انتخابات تاثیرگذار هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، نورمحمد آریانپور عصر امروز در نشست خبری ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی استان لرستان با بیان اینکه انعکاس صحیح و به موقع اخبار و فعالیت‌های ستاد انتخابات در تحقق این مهم بسیار قابل توجه است، گفت: اطلاع‌رسانی به موقع رسانه‌ها و بیان اخبار و اطلاعات براساس واقعیت‌ها و از طریق منابع رسمی و مسئول، فضای استان را به سمت آرامش، وحدت و همدلی برای برگزاری انتخابات سوق می‌دهد.
وی گفت: نقش و اثرگذاری رسانه‌ها و مطبوعات در زمینه اعتمادسازی و جلب مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات، نقشی بی‌بدیل و غیرقابل انکار است.
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان لرستان گفت: رسانه‌ها با شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی که نتیجه اطلاع‌رسانی منطقی و هدفمند است، شرایط و فضای مناسب برای برگزاری یک انتخابات باشکوه، عزتمند و اثرگذار در کشور را فراهم می‌کنند.
وی اظهار داشت: عملکرد رسانه‌ها در زمینه تبیین روند و نحوه برگزاری انتخابات و بیان جایگاه انتخابات مجلس شورای اسلامی در مسیر توسعه و پیشرفت کشور، نقش قابل توجه و چشمگیری برای همراهی و مشارکت گسترده، آگاهانه و هدفمند مردم در این روند و انتخابی درست و اصلح دارد.
آریانپور با تقدیر از همراهی و همکاری مطلوب رسانه‌های استان در روند برگزاری انتخابات، گفت: این همراهی و همکاری که برگرفته از حس مسئولیت و تعهد حرفه‌ای و انقلابی فعالان عرصه خبر استان ناشی می‌شود، نویددهنده برگزاری انتخاباتی باشکوه و اثربخش در استان است.
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان لرستان در ادامه از ثبت نام 164کاندیدا در سطح لرستان خبر داد و گفت: این افراد از طریق مراجعه به فرمانداری مراکز حوزه‌های اصلی انتخابیه، ستاد وزارت کشور و یا از طریق سامانه اینترنتی ستاد انتخابات برای حضور در این انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده‌اند.
 استان لرستان دارای هفت حوزه انتخابیه و 9 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
انتهای پیام/ش30/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول