اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم - 26

غرب برای کمرنگ نشان دادن انتخابات برنامه‌ریزی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نور گفت: غرب برای کم‌رنگ نشان دادن انتخابات ایران برنامه‌ریزی کرده است.

غرب برای کمرنگ نشان دادن انتخابات برنامه‌ریزی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالقدیر مشایخی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نور با تاکید بر تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای بیان داشت: دشمنان نظام و انقلاب از مدت‌ها قبل برای تحریم و کمرنگ کردن انتخابات برنامه‌ریزی کرده است.
وی به توفیق‌های ایران در زمینه‌های مختلف علمی، تحقیقاتی و نظامی اشاره کرد و گفت: فرودآوردن هواپیمای جاسوسی رادارگریز جاسوسی آمریکا که هواپیمایی فوق مدرن و فوق سری است و باید به محض شناسایی خودزنی می‌کرد و منفجر می‌شد، ولی با اقتدار نظام جمهوری اسلامی و فناوری بالای نظامی ،این هواپیما سالم به زمین نشست و هم‌اکنون در اختیار کشور ما است که این امر آمریکا را به عجز آورد.
فرماندار شهرستان نور این پیروزی‌ها را عنایت خداوند به نظام دانست و تصریح کرد: یکی از برکات نظام حضور و یقین و اعتماد مردم به نظام و انقلاب است و مردم خود را صاحب این انقلاب می‌دانند و همواره پشتیبان واقعی آن هستند و ما وظیفه داریم خدمتگزارشان باشیم و آنان را تکریم کنیم.
این مسئول ابراز داشت: برخی بی‌مهری‌ها موجب می‌شود که مردم به جای آنکه آخرین محل مراجعه را فرمانداری بدانند و مراجعه کنند نخستین محل محسوب می‌کنند و با وجود مشکلات، فرمانداری باید به مسایل ریز بپردازد.
مشایخی تصریح کرد: اگر ادارات برخورد مناسب و پاسخ مناسب لازم را به ارباب رجوع بدهند و تکریم کنند دیگر آنها مجبور نمی‌شوند برای مسایل ریز به فرمانداری مراجعه کنند. 
وی با تاکید بر برنامه‌ریزی برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و در اختیار گذاشتن امکانات مورد نیاز در برگزاری انتخابات از ادارات و نهادها خواست تا به نفع و یا علیه کاندیدایی فعالیت نکنند و امکانات اداره‌ها نیز در این مسیر قرار نگیرد.
فرماندار شهرستان نور با اشاره به سفر آینده رئیس جمهور به استان مازندران و پیگیری مصوبات سه سفر قبلی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست پیگیر مصوبات دستگاه‌های خود باشند.
مشایخی در پایان بر ساماندهی مرخصی‌های اداری، بازارچه‌های محلی و دستفروشان و همچنین تکریم ارباب رجوع تاکید داشت.
انتهای پیام/ن۲۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول