اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ایجرود:

انتخابات مظهر اقتدار ملت است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار ایجرود گفت: انتخابات مظهر اقتدار ملت است که با حضور گسترده مردم پرشورتر برگزار می‌شود.

انتخابات مظهر اقتدار ملت است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسن فلاح عصر امروز در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج روستای خانجین‌ انتخابات را مظهر اقتدار ملت عنوان کرد و افزود: مردم ایجرود همنوا با ملت غیور ایران با حضور در همه انتخابات‌ گذشته پایبندی خود را به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه ثابت کرده‌اند و به فضل پروردگار در انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هم حضور چشمگیری خواهند داشت‌.
معاون فرماندار ایجرود تصریح کرد: مردم شهرستان ایجرود در همه انتخابات گذشته بیشترین درصد مشارکت را در بین شهرستان‌های استان زنجان داشته‌اند‌.
وی در ادامه از مردم این شهرستان خواست تا با حضور حداکثری در انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان ایجرود‌، بار دیگر پایبندی خود را به نظام جمهوری اسلامی اعلام کنند.
فلاح با تبیین شرایط کاندیدای اصلح گفت‌: ولایت‌مداری‌، تدین، تعهد به ارزش‌های انقلاب و امام و‌ تخصص از جمله مهم‌ترین، این ویژگی‌ها محسوب می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ایجرود نیز در این مراسم اظهار داشت: پیروی از ولایت فقیه رمز موفقیت ایران و مهم‌ترین عامل خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است‌.
حجت‌الاسلام علی فتحی تصریح کرد‌: کشوری که به ولایت مطلقه فقیه ایمان دارد و گفتار وی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده هرگز در مقابل استعمار تسلیم نمی‌شود‌.
در پایان این مراسم پایگاه مقاومت بسیج روستای خانجین با حضور معاون فرماندار ایجرود‌، به بهره‌برداری رسید‌.
گفتنی است، برای احداث این پایگاه در زمینی به مساحت 200 متر مربع و زیربنای 75 متر مربع 150 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است‌.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول