اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

دشمن درصدد دامن زدن به اختلافات قومی در انتخابات است

خبرگزاری فارس: معاون استاندار تهران گفت: با توجه به نزدیک شدن انتخابات، دشمن درصدد دامن زدن اختلافات قومی است.

دشمن درصدد دامن زدن به اختلافات قومی در انتخابات است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محسن منصوری ظهر امروز در نشست بصیرت با موضوع واکاوی فتنه ۸۸ و انتخابات آتی که با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و معاونان و دیگر مسئولان شهرستان و مردم ورامین برگزار شد، اظهار کرد: الگوی انقلاب اسلامی موجب بیداری اسلامی در منطقه شده و این انقلاب‌ها از مدل غربی پیروی نمی‌کنند.
فرماندار ویژه شهرستان ورامین افزود: انقلاب‌های منطقه مردم‌گرا است و عدالت طلب بوده و دقیقا ویژگی‌های انقلاب اسلامی را دارند.
معاون استاندار تهران در ادامه به اوضاع داخلی کشور اشاره کرد و گفت: مردم همواره پشت نظام و انقلاب هستند و نمونه آن حضور ۸۵ درصدی در انتخابات است اما برخی خواص باعث می‌گردند حماسه مردمی خدشه دار شود.
وی در ادامه فتنه ۸۸ را یادآور شد و اظهار داشت: این فتنه علی‌رغم هزینه‌های تحمیلی توفیقاتی نیز داشت و آن به نمایش گذاردن توانایی رهبری و نظام در مدیریت فتنه بود.
منصوری انتخابات پیش‌رو را بسیار با اهمیت توصیف کرد و بیان داشت: امروز دشمن در پی تسخیر کرسی‌های شهرهای کوچک است و به اختلافات قومی و قبیله‌ای دامن خواهد زد، باید مراقبت ویژه صورت گیرد.
معاون استاندار تهران با بیان اینکه دوره ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی نمایندگی مجلس شورای اسلامی کشور به شایستگی به پایان رسید، تاکید کرد: در این مدت نامزدهای انتخابات که احساس مسئولیت در اجرای خدمت‌رسانی به مردم را داشتند، وارد عرصه شدند تا بتوانند در این دوره از انتخابات با رای و نظر مردم مورد تائید قرار گیرند.
فرماندار شهرستان ورامین در پایان تصریح کرد: ضرورت دارد مردم نیز برای شرکت پرشور خود در انتخابات با آگاهی و اطلاعات کافی وارد عرصه شوند.
رئیس حوزه انتخابیه ورامین حضور حداکثری مردم را در پای صندوق‌های اخذ رای در انتخابات مجلس را نیز بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: مردم ایران همواره در تمام عرصه‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی در سرنوشت کشور خود نقش و حضور داشته‌اند و در این دوره از انتخابات نیز با اطمینان می‌توان گفت شاهد حضوری باشکوه خواهیم بود.
 انتهای پیام/ح20/چ 3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول