اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

صدور کارت طلایی هوشمند بازنشستگان فرهنگی گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه در این استان 60 هزار بازنشسته فرهنگی وجود دارد، گفت: کارت طلایی برای شاغلان و بازنشستگان به صورت هوشمند صادر می‌شود.

صدور کارت طلایی هوشمند بازنشستگان فرهنگی گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ایوب نجف‌زاده بعد از ظهر امروز در جریان انعقاد قرارداد بیمه طلایی بازنشستگان فرهنگی استان در بیمه ایران رشت، آغاز اجرای بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته را از اول دی جاری عنوان کرد و بیان داشت: تاکنون این امر اجرایی نشده است.
این مسئول، به دریافت کارت بیمه طلایی بازنشستگان فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر 35 هزار بازنشسته فرهنگی و خانواده‌های آنها برای دریافت کارت بیمه طلایی اقدام‌های لازم را انجام داده‌اند.             
وی اظهار داشت: فرهنگیان بازنشسته گیلان باید برای ثبت‌نام به منظور دریافت کارت بیمه طلایی به اداره آموزش و پرورش محل دریافت حقوق خود مراجعه کنند.
نجف‌زاده، سهم پرداخت حق بیمه هر نفر در طرح بیمه طلایی بازنشستگان فرهنگی را بالغ بر 17 هزار تومان عنوان کرد و افزود: از این میزان، هشت ‌هزار و 500 تومان توسط فرد و بقیه نیز از طرف سازمان بازنشستگی کشور پرداخت می‌شود.
به گفته وی، تاکنون 35 هزار نفر بازنشسته فرهنگی برای دریافت کارت طلایی ثبت نام کرده‌اند که 60 درصد بازنشستگان استان را شامل می‌شود.
مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه در این استان 60 هزار بازنشسته فرهنگی وجود دارد، تصریح کرد: افراد علاقه‌مند باید تا پایان دی جاری اقدام به تکمیل فرم ثبت‌نام کنند.
وی افزود: افرادی که از اول دی جاری تاکنون بیمارستانی نبوده‌اند از این تاریخ به بعد هر فاکتوری که هزینه کرده‌اند را نگه دارند تا مبلغ آن پرداخت شود و همچنین کسانی که نیازمند خدمات درمانی هستند با معرفی شرکت بیمه در بیمارستان بستری می‌شوند.
نجف‌زاده صدور کارت طلایی برای شاغلان و بازنشستگان را به صورت هوشمند عنوان کرد.
انتهای پیام/ص30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول