اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بروجن:

بروجن 6 میلیارد ریال اعتبار فرهنگی گرفت

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بروجن از اختصاص بیش از 6 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات حوزه فرهنگ استان به پروژه‌های فرهنگی این شهرستان خبر داد.

بروجن 6 میلیارد ریال اعتبار فرهنگی گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فتاح کرمی پیش ازظهر امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان، اظهار داشت: این میزان اعتبار به‌منظور تکمیل و ساخت پروژه‌هایی چون مساجد، حسینیه‌ها، تجهیز کانون‌های فرهنگی مساجد، تکمیل خانه‌های عالم، تعمیر و تجهیز کانون‌های فرهنگی بسیج، تکمیل سالن‌های ورزشی، ورزش پارکی مدارس و مصلاهای نماز جمعه هزینه می‌شود.
وی با اشاره به میزان اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای این استان در سال‌جاری، گفت: در سال‌جاری بیش از 120 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارائی و سرمایه‌ای این استان برای ساخت و تکمیل پروژه‌های عمرانی به بروجن تخصیص داده شد.
کرمی تعداد پروژه‌های عمرانی این شهرستان را  255 پروژه عمرانی عنوان کرد و گفت: بیش از 50 درصد از این مبلغ اختصاص یافته و بیش از 45 درصد از این میزان هزینه شده است.
فرماندار شهرستان بروجن خاطرنشان کرد: پروژه‌های عمرانی تملک دارائی و سرمایه‌ای این شهرستان در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی 45 درصدی برخوردار است.
وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست موضوع نظارت و ارسال گزارش پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی را جزء اولویت‌های کاری خود قرار دهند و هیچ پروژه‌ای را به خاطر مشکلات اجتماعی تعطیل نکنند.
کرمی با اشاره به پروژه‌های عمرانی این شهرستان، گفت: ساخت اورژانس جدید سفیددشت، ساخت درمانگاه موس بن جعفر بروجن، ساخت مرکز پزشک قانونی شهرستان، تکمیل فرهنگ‌سراهای گندمان و فرادنبه از مهم‌ترین پروژه‌های سال 90 این شهرستان است.
فرماندار شهرستان بروجن در ادامه با اشاره به وضعیت اشتغال در این شهرستان، با تاکید بر اینکه شهرستان بروجن بعد از شهرستان شهرکرد و فارسان مقام سوم را در ایجاد اشتغال در استان دارد گفت: امسال بیش از 3 میلیارد و 962 میلیون ریال تسهیلات صندوق مهر امام رضا برای ایجاد اشتغال به شهرستان بروجن اختصاص یافت.
وی افزود: این میزان تسهیلات در زمینه‌های کشاورزی، مکانیزاسیون کشاورزی، طرح‌های تکمیلی و صنایع دستی کشاورزی بوده است که از این مبلغ تاکنون بیش از یک میلیارد ریال آن به متقاضیان پرداخت شده است.
فرماندار شهرستان بروجن ادامه داد: اشتغال که سرمایه‌گذاری اصلی‌ترین عنصر و مؤلفه به وجود آورنده آن است، باید بر مبانی علمی و جهت‌گیری‌های درست و واقعی مبتنی باشد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول