اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون بازنشستگان اصفهان:

فعالیت پرستاران بازنشسته اصفهان رسمیت یافت

خبرگزاری فارس: رئیس کانون بازنشستگان پرستاری استان اصفهان گفت: فعالیت پرستاران بازنشسته در اصفهان به دنبال تشکیل کانون بازنشستگان پرستاری رسمیت یافت.

فعالیت پرستاران بازنشسته اصفهان رسمیت یافت
حسن فرهمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: کانون بازنشستگان استان اصفهان پس از چند سال طرح موضوع در سطح وزارتخانه توانست مجوز بگیرد و به طور رسمی به درخواست پرستاران بازنشسته جامه عمل بپوشاند.
وی بیان داشت: کانون بازنشستگان پرستاری اصفهان با ابلاغ دستورالعملی از سوی وزارت کشور به فرمانداری از سال گذشته انتخابات خود را برگزار و پس از تهران به عنوان دومین مرکز هویت رسمی به خود گرفت.
رئیس کانون بازنشستگان پرستاری اصفهان تصریح کرد: در گذشته بازنشستگان پرستاری به صورت غیر رسمی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گردهم می‌آمدند و برنامه‌های تفریحی و روان‌شناسی برای خود ایجاد می‌کردند.
وی افزود: در ابتدا مسئولان کشوری تصمیم داشتند که مجوز فعالیت تنها به  یک کانون بازنشسته پرستاری کشوری با مرکزیت تهران بدهند و شعبات مختلف آن در دیگر استان‌ها راه‌اندازی شود که بنا به دلایلی این تصمیم به اجرا گذاشته نشد و برای هر استانی که داوطلب تشکیل این کانون بودند، مجوز جداگانه‌ای صادر می‌شود.
فرهمند ادامه داد: این کانون به دنبال فراهم کردن زمینه‌هایی برای پرستاران بازنشسته است که همچون سابق بتوانند از امکانات دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مثل یک کارمند استفاده کنند.
وی اضافه کرد: 20 درصد از اعضای بازنشسته پرستاری عضو کانون در گذشته جزو اعضای هیئت علمی و مراکز تحقیقاتی بودند که در زمینه‌های مختلفی دست به پژوهش زدند.
رئیس کانون بازنشستگان پرستاری اصفهان گفت: سال‌های گذشته فعالیت پرستاران بازنشسته در اصفهان به شکل هیئت مؤسس اداره می‌شد که با تلاش گسترده این گروه وزارت کشور قانع شد که با تشکیل کانون موافقت شود، اما این در حالی است که با دریافت مجوز هنوز سربرگ یا مهر قانونی برای این کانون ارسال نشده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول