اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه پیام نور کردستان:

پیام نور کردستان 25 هزار دانشجو دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه پیام نور کردستان با اشاره به فعالیت‌های گسترده اساتید و دانشجویان این دانشگاه در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی، گفت: در حال حاضر دانشگاه پیام نور کردستان 25 هزار دانشجو دارد.

پیام نور کردستان 25 هزار دانشجو دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ایوب مرادی صبح امروز در نشستی با فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در سنندج، اظهار داشت: هم‌اکنون بیش از  25 هزار دانشجو در 92 رشته و گرایش تحصیلی در 10 مرکز و واحد تابعه پیام نور کردستان مشغول به تحصیل هستند.
وی افزود: دانشگاه پیام نور کردستان از لحاظ جمعیت دانشجویی بزرگترین دانشگاه استان به شمار آمده و با بهره‌مندی از دانشجویان، اساتید و کارکنان خلاق خویش در عرصه‌های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی و پژوهشی به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کرده است.
سرپرست دانشگاه پیام نور استان کردستان تصریح کرد: بر اساس نتایج ارزیابی‌های به عمل آمده از سوی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور کشور خوشبختانه پیام نور کردستان در سال تحصیلی گذشته سه عنوان برتر در حوزه فرهنگی و رتبه برتر در بخش روابط عمومی‌ها را به خود اختصاص داد و از لحاظ ارائه مقالات در مجامع بین‌المللی نیز رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داد.
مرادی افزود: از سال 86 تاکنون پژوهشگران دانشگاه پیام نور استان کردستان 9 کتاب را تألیف و یک کتاب را نیز ترجمه کرده‌اند و در طول این مدت 68 طرح پژوهشی پایان یافته و یا در دست اجراست.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری نیز تاکنون 35 طرح گرانت، 23 طرح پژوهشی متناسب با نیازهای بومی و محلی، 65 مقاله علمی و پژوهشی و سه طرح مشارکتی با سایر نهادهای دولتی در پیام نور استان انجام شده است که این مهم نویدبخش آینده‌ای روشن در مسیر ارتقای فعالیت‌های علمی و پژوهشی در این دانشگاه است.
سرپرست دانشگاه پیام نور استان کردستان در ادامه بر آمادگی همه جانبه اساتید و دانشجویان ساعی این دانشگاه برای ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی در استان و ارتباط با حوزه‌های فرهنگی، علمی و پژوهشی سپاه بیت‌المقدس کردستان تأکید کرد و افزود: نهادینه کردن فرهنگ بسیج و نشر آرمان‌های این مکتب الهام بخش از جمله شاخصه‌های مهم عزت و تعالی ایران اسلامی بوده و باید دانشگاه‌ها نیز در این خصوص پیشرو باشند.
مرادی در خاتمه به ارتقای رشته‌های فنی و مهندسی و گسترش رشته‌های تحصیلات تکمیلی در مراکز پیام نور کردستان به عنوان یکی از اولویت‌های پیش‌روی این دانشگاه اشاره کرد.
انتهای پیام/صا20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول