اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی زنجان خبر داد

برگزاری کارگاه‌های آموزشی از سوی جهاد دانشگاهی زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان از برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی از سوی جهاد دانشگاهی زنجان خبر داد.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی از سوی جهاد دانشگاهی زنجان
مهدی عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: جهاد دانشگاهی علاوه بر فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی و آموزشی در محیط دانشگاه تلاش کرده است تا در راستای پیوند میان مراکز علمی و تحقیقاتی جامعه گام‌های موثری بردارد.
وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی در صدد است تا بتواند از ظرفیت‌های موجود در دانشگاه‌ها بهره لازم را برده و در مقابل دانشگاه نیز بتواند با استفاده از امکانات و فضای موجود در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و شناسایی مسائل و مشکلات موجود جامعه، نیروهای متخصص و مورد نیاز را تربیت کند.
رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان ادامه داد: در این راستا گروه آموزش تخصصی پیش از دبستان و معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان زنجان با برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه تعلیم و تربیت و روان‌شناسی با همکاری اعضای هیئت علمی با درجه کارشناسی ارشد و دکترا فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.
وی تصریح کرد: دوره‌های تربیت مربی مهد کودک، دوره مدیریت مراکز پیش از دبستان  و مهدهای کودک و دوره ویژه موسسان مهد‌ کودک از برنامه‌های جهاد دانشگاهی است.
عباسی از راه‌اندازی سامانه ارتباط چند رسانه‌ای گروهی اشراق در سال گذشته توسط جهاد دانشگاهی زنجان خبر داد و بیان داشت: این سامانه گواهینامه ثبت اختراع داشته و مطابق با فرهنگ بومی و ایرانی بوده و قابل استفاده برای برگزاری جلسات، دوره‌های آموزشی و کنفرانس‌های داخلی و خارجی است.
وی از برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی از سوی جهاد دانشگاهی زنجان خبر داد و بیان داشت: طی دو ماه گذشته دو کارگاه شیطان‌پرستی و عرفان‌های کاذب در زنجان برگزار شده است.
رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان برگزاری 10 کارگاه را از دیگر برنامه‌های جهاد دانشگاهی واحد زنجان طی دو ماه گذشته عنوان کرد و یادآور شد: کارگاه‌های مختلفی در استان تاکنون برگزار شده است.
وی از تاسیس صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان مراکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: این صندوق تسهیلات لازم را به دانشجویان ارائه می‌کند.
عباسی اتخاذ رویکرد فرهنگی در همه فعالیت‌ها را مهم‌ترین انتظار مقامات عالی نظام اسلامی از جهاد دانشگاهی برشمرد و گفت: همه اعضای جهاد دانشگاهی باید با فرهنگ جهادی، در پیشبرد اهداف این مجموعه مؤثر واقع شوند.
رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان دلیل موفقیت واحدهای جهاد دانشگاهی در سراسر کشور را وجود حس تعلق اعضا نسبت به مجموعه جهاد دانست و یادآور شد: بدون شک، هدف همه جهادگران، گام برداشتن در مسیری است که به توسعه کشور در همه زمینه‌ها منجر شود.
وی استحکام روابط انسانی را به‌ عنوان نخستین اصل در موفقیت هر سازمان و یا مجموعه دانست و خاطرنشان کرد: رمز موفقیت جهاد دانشگاهی، عدم وجود منیت‌ها و تقویت روابط انسانی در همه بخش‌های این مجموعه بوده است که امیدواریم با تداوم این ویژگی، شاهد تسریع در روند توسعه جهاد دانشگاهی باشیم.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول