اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران خبر داد:

برگزاری 8 دوره کارآفرینی در دانشگاه پیام نور مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور مازندران گفت: هشت دوره کارآفرینی در دانشگاه پیام نور مازندران برگزار شد.

برگزاری 8 دوره کارآفرینی در دانشگاه پیام نور مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، صادقعلی موحدمنش صبح امروز در مراسم اختتامیه گرامیداشت دوازدهمین دوره گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری استان مازندران اظهار داشت: دانشگاه پیام نور مازندران با هدف همگانی کردن آموزش عالی، ارتقای سطح علمی و فراهم کردن زمینه آموزش لازم برای همه اقشار در کشور تاسیس شد.
وی با اشاره به عمر 20 ساله دانشگاه پیام نور در کشور تصریح کرد: این دانشگاه در مازندران با پوشش 25 درصد دانشجو در حال فعالیت است.
رئیس دانشگاه پیام نور مازندران با اعلام اینکه بیشتر پذیرفته شدگان آزمون‌های استخدامی کشور و همین ‌طور 40 تا 70 درصد پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد از بین دانشجویان پیام نور هستند، یادآور شد: توسعه دوره‌های تکمیلی، جذب کادر علمی تمام وقت، نیمه وقت و توسعه زیر ساخت‌های نرم افزاری از مهم‌ترین برنامه‌های است که در پیام نور پیگیری می‌شود.
وی در ادامه تعداد اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور مازندران را 143 نفر عنوان و یادآور شد: 300 هیئت علمی مدرس و 254 همکاری اداری کار آموزش 45 هزار دانشجو در سطح استان را برعهده دارند.
موحدمنش مهم‌ترین برنامه‌های پژوهشی دانشگاه پیام نور مازندران در سال پژوهشی 89 را چاپ 57 مقاله آی اس ای، 9 مورد چاپ مقاله در مجلات آی اس سی اعلام و خاطر نشان کرد: تعداد مقاله‌های چاپ شده در مجله‌های علمی و پژوهشی نیز به 58 مورد می‌رسد.
وی تعداد مقاله‌های چاپ شده دانشیاران پیام نور مازندران را در سال گذشته را 19 مورد عنوان و خاطرنشان کرد: 255 مقاله از دانشگاه پیام نور مازندران در همایش‌ها و کنفرانس‌ها ارائه شد.
این مسئول دانشگاه پیام نور مازندران به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در سطح دانشگاه پیام نور مازندران اشاره و ابراز داشت: 15 کارگاه آموزشی در سال گذشته در دانشگاه پیام نور مازندران برگزار شد که مهم‌ترین آنها شیوه تنظیم و ارائه پروپوزال، مهارت زندگی خودآگاهی و کارگاه کارآفرینی بود.
رئیس دانشگاه پیام نور مازندران دیگر اقدامات انجام شده دانشگاه پیام نور مازندران را انجام طرح‌های تحقیقاتی در قالب نیازهای محلی اعلام و اذعان داشت: طرح‌های تحقیقاتی انجام شده با سایر ارگان‌ها نیز 17مورد بوده است.
وی در پایان به برگزاری هشت دوره کار آفرینی در دانشگاه پیام نور مازندران اشاره کرد و متذکر شد: دو سمینار و جشنواره‌های کار آفرینی در شهرهای تنکابن و نکا نیز برگزار شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول