اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هادی سیاسی سپاه فارسان:

انتخابات صحنه تجلی ولایت‌مداری مردم است

خبرگزاری فارس: یکی از هادیان سیاسی سپاه ناحیه فارسان گفت: انتخابات صحنه تجلی ولایت‌مداری و دین مداری مردم است.

انتخابات صحنه تجلی ولایت‌مداری مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین صالحی پیش ازظهر امروز در نشست فرهنگی در سپاه ناحیه فارسان، اظهار داشت: با توجه به نقش بیگانگان در تحریک و القای تفکر ولایت گریزی در سطح جامعه و عوامل فتنه و نقش آنها ضرورت ارتقای سطح بصیرت در جامعه بیش از پیش لازم و ضروری است.
وی در ادامه عاشورا را یک واقعه عبرت‌آموز و بزرگ عنوان و افزود: در جامعه آن روز دنیای اسلام شاهد به مسلخ کشیدن فرزند پیامبر اسلام(ص) به دست افرادی به ظاهر مسلمان بود که محور و رکن اصلی ولایت ائمه معصومین(ع) را به دنیای استکبار فروخت و بازیچه دست زورمداران و ظالمین زمان خود شدند.
صالحی خاطرنشان کرد: در فتنه سال 88 نیز دشمنان اسلام و قرآن از داخل و خارج، کمر به نابودی محور و اصل مترقی و پیشرفته ولایت فقیه بسته بودند که عمارها، میثم‌ها و سلمان‌ها با تبیین جایگاه ولایت فقیه در دفاع از این اصل برآمدند و مردم نیز با حضور در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی کمر فتنه را شکسته و تفکر دشمنان از نابودی اصل نظام اسلامی را بر هم زدند.
این هادی سیاسی سپاه ناحیه فارسان در ادامه با اشاره به مرحله حساس انتخابات، آن را مرحله امتحان عنوان و بر هوشیاری مردم در انتخاب کاندیدهای صالح و شایسته از نظر ولایت‌مداری، تعهد و تخصص تاکید کرد. 
وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات گفت: حضور و مشارکت حداکثری یک اصلی ضروری است که باید برای تحقق این هدف برنامه‌ریزی کرد .
صالحی با بیان اینکه انتخابات مظهر شعور ملی و اقتدار نظام اسلامی است، عنوان کرد: باید با تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و اتخاذ راهکارهای درست، زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند را با مشارکت حداکثری مردم فراهم کنیم.
وی تاکید کرد: با گذشت بیش از سه دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، همه ساله یک انتخابات در کشور برگزار می‌شود که این مهم نمونه عینی مردم سالاری دینی در کشور است. 
این هادی سیاسی سپاه ناحیه فارسان با بیان اینکه امروزه آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی در مردم برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان وظیفه همگانی است، گفت: نظام و حاکمیت اسلامی بر پایه ارزش‌ها و اندیشه‌های الهی بنا شده و باید افراد این جامعه نیز نسبت به امور دینی و مذهبی و دیگر امور بصیرت و آگاهی لازم را پیدا کنند.
وی افزود: مسئله انتخابات برای کشور و نظام اسلامی یک اصل و امری مهم تلقی می‌شود و دشمنان از دیر باز به منظور خدشه‌دار کردن و ضربه زدن به انقلاب اسلامی برای انتخابات این نظام نقشه و توطئه چیدند.
صالحی حضور حداکثری مردم در صحنه به ویژه انتخابات و انتخاب اصلح ملت را سبب هراس دشمنان دانست و تصریح کرد: امروزه دشمن به هر طریقی درصدد آن است که مردم در انتخابات حضور نداشته و از نظام اسلامی حمایت نکنند.
وی خاطرنشان کرد: این در حالیست که حضور حداکثری مردم در انتخابات مهر باطلی بر تمامی توطئه‌های شوم دشمنان و استکبار خواهد زد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول