اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات - 25

کاندیداها فقط برنامه‌های خود را اعلام کنند/ پرهیز از تبلیغات زودهنگام

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان نور از کاندیداهای انتخابات خواست تا از تبلیغات زودهنگام و تخریب رقبای خود پرهیز کنند و فقط برنامه‌های خود را اعلام کنند.

کاندیداها فقط برنامه‌های خود را اعلام کنند/ پرهیز از تبلیغات زودهنگام
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام سید حسین امیری بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نور با تاکید بر احترام و تکریم مردم و ارباب رجوع بیان داشت: بیشتر نگرانی مردم از بداخلاقی‌ها، بدرفتاری و کج‌خلقی بعضی از مسئولان است.
وی خطاب به مسئولان ابراز داشت: مسئولیت شما وکالت از طرف مردم است تا پیگیر مسایل آنها باشید، مسئول یعنی پاسخگو در برابر خدا و مردم و اگر می‌خواهید نگرانی مردم برطرف شود به آنان احترام بگذارید و تکریم کنید.
امام جمعه شهرستان نور تصریح کرد: هر یک از ما که مسئولیت پذیرفتیم باید خدمات ما به مردم برسد والا غصب است، غصب حق کسانی که می‌توانند کار کنند و ما نگذاشتیم.
امیری خاطرنشان کرد: گاهی ظاهر ما با مردم همراه است، ولی قلب ما با آنها همراه نیست، زمانی می‌توانیم برای مردم کار کنیم که قلب ما هم با آنها همراه باشد و با مردم همدل و مهربان باشیم.
وی به مسئولان توصیه کرد: به نماز اهمیت بدهند و با زیر دستان و کارکنان تحت امر نماز بخوانند تا هم اقامه نماز شود و هم همدلی و تعامل بیشتر گردد.
امام جمعه شهرستان نور با اشاره به ثبت نام کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: قطعا افراد متعدد با سلیقه‌ها و گرایش‌های مختلف ثبت نام کردند که هیئت‌های اجرایی و نظارت و شورای نگهبان به وظایف خود عمل خواهند کرد و بررسی صلاحیت را انجام می‌دهند.
امیری گفت: آنچه که مهم است فراهم آوردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات است که یک وظیفه شرعی و ملی است و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.
وی از کاندیداها خواست تا از تبلیغات زودهنگام و تخریب رقبای خود پرهیز کنند و فقط برنامه‌های خود را اعلام کنند.
امام جمعه نور از طرفداران کاندیداها خواست تا با هم تعامل داشته و از تفرقه و درگیری جدا پرهیز کنند.
انتهای پیام/ن۲۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول