اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم - 23

طرفداران کاندیداها از ایجاد فضای ناامن خودداری کنند

خبرگزاری فارس: معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه مردم باید با بصیرت کامل در صحنه انتخابات حاضر شوند، گفت: طرفداران کاندیداها باید از ایجاد فضای ناامن در انتخابات خودداری کنند.

طرفداران کاندیداها از ایجاد فضای ناامن خودداری کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، بهروز یدالله‌پور ظهر امروز در نخستین جلسه بصیرت‌افزایی امر انتخابات در جمع بسیج کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بابل و واحدهای تابعه اظهار داشت: بسیاری از افراد در انتخاب کاندیدای مورد نظر با عدم تقوای سیاسی در زندگی مواجه بودندو برای ورود کاندیدای منتخب خود به داخل مجلس، کاندیداهای دیگر را به باد فحش و ناسزا گرفته و به تخریب شخصیت آنها می‌پردازند.
وی تصریح کرد: باید در این حوزه حساس بوده تا در انتخابات به خاطر دنیای کسی، آخرت خود را از دست ندهیم و برای موفقیت شخص مورد نظر خود تنها به توصیف خصلت‌های نیکوی او پرداخته و از ایجاد فضای نا امن در جامعه دوری کنیم.
یدالله‌پور بیان داشت: مواظب کسانی باشید که برای به دست آوردن مقام دنیا ادعای دینداری کرده و مردم را فریب می‌دهند و با توجه به اینکه این انقلاب از اهمیت زیادی برخوردار بوده باید مبنای انقلاب که خدا است حفظ شود .
وی اضافه کرد: برای انتخاب کاندیدای مورد نظر باید از دغدغه‌های او با خبر باشیم، امروزه بزرگ‌ترین مشکل ما در انتخابات این است که مردم شهرها زیاد به پای صندوق‌های رای نیامده و تمرکز رای ما در روستاها است و روستاها نیز تنها به امر عمران و آبادانی رای می‌دهند.
یدالله‌پور ابراز داشت: مواظب باشید انگیزه‌خوانی نکنید که از دین به دور است، ولی خود کاندیدا باید انگیزه مورد نظر خود را ذکر کند.
معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بابل ابراز داشت: کشور ما تنها کشوری است که مجلس آن باید از خدا، قرآن و شیعه بگوید، عمران و آبادانی ویژه کادر اجرایی است.
وی گفت: به هنگام انتخابات بی‌علم حرف نزنید، یکی از آسیب‌های جامعه ما این است بسیاری از مواقع فرد را نمی‌شناسیم، ولی از او به بدی یاد می‌کنیم اگر کسی بد است او را از زندگی ساقط نکنید و به او بهتان نبندید اگر چه به درد مجلس هم نخورد.
یدالله‌پور ادامه داد: خدا را فراموش نکنید، شما بسیجیان معتمد مردم هستید از دایره انصاف خارج نشوید و عیب‌های شخص مورد علاقه خود را از دید مردم پنهان نکنید و اگر به کسی رای می‌دهید بین خود و خدای خود بدانید و کسی را مجبور به انتخاب نکنید، این امر دربسیاری ازمواقع سبب درگیری فرزندان با والدین در خانواده‌های مذهبی شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: فقط احساس تکلیف کنید شما مسئول نتیجه انتخابات نیستید، اصل شرکت و انجام تکلیف است.
یدالله‌پور اذعان داشت: امسال انتخابات سخت و غبار گرفته‌ای در پیش داریم، تشخیص سخت شده و فضای کشور با توجه به تغییرات اخیر جهان ممکن است مورد سوء استفاده فرصت‌طلبان قرار گرفته و شرایط متفاوتی را رقم بزند، باید به تکلیف خود عمل کرده و با بصیرت کامل در صحنه حاضر شده تا در آخرت مدیون خون شهدا و جانبازان نباشیم.
انتهای پیام/ن۲۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول