اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم - 22

اعضای هیئت اجرایی انتخابات نکا انتخاب شدند

خبرگزاری فارس: اعضای هیئت اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان نکا انتخاب شدند.

اعضای هیئت اجرایی انتخابات نکا انتخاب شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، فرماندار نکا ظهر امروز در جلسه انتخاب اعضای هیئت اجرایی این شهرستان گفت: از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود در این شهرستان برای برگزاری هر چه بهتر و دقیق‌تر انتخابات بهره‌‌گیری می‌شود.
رضا آزادی‌کناری بیان داشت: کسانی باید در هیئت اجرایی وارد شوند که اهل ملاحظه‌کاری نباشند و ملاحظه آنان فقط خدا، دین و قانون باشد.
وی با بیان اینکه حضور آگاهانه و عاقلانه مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و منویات امام راحل است، ابراز داشت: برگزاری انتخاباتی سالم، هوشیارانه و با مشارکت حداکثری مردم نشانه اقتدار نظام است.
آزادی‌کناری یادآور شد: بی‌طرفی و امانتداری لازمه کار انتخاباتی است و شما به عنوان معتمد باید در این راستا نهایت تلاش را انجام دهید.
وی ادامه داد: اعضای هیئت اجرایی در هیچ برنامه‌ای برای کاندیداها نباید دیده شوند و نباید در هیچ یک از ستادها و جلسات رفت و آمد کرده و فعالیت کنند و اگر در این رابطه گزارش مستند ارائه شود با افراد به شدت برخورد می‌کنیم.
رئیس هیئت نظارت انتخابات شهرستان نکا خاطرنشان کرد: همه ما باید در انتخابات با رعایت قانون در امانتداری آرای مردم دقت کنیم.
حجت الاسلام سید احمد رسولی اذعان داشت: باید طوری در این انتخابات کار کنیم که انتخابات به صورت حداکثری و به نحو احسن انجام شود و فردی به مجلس برود که برای مردم مفید باشد.
به گزارش فارس، با حضور 30 معتمد محلی این شهرستان نکا و انجام انتخابات در محل فرمانداری، هشت نفر به عنوان عضو اصلی هیئت اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه نکا  انتخاب شدند.
اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات شهرستان نکا به ترتیب آرا، قربان زکی‌پور، احمد عاشوری، منصور علی‌نژاد، محمد بابایی، قربان یگانه جعفری، حسین‌علی گلزاد، محمدعلی شبستانی و حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه بوده و اعضای علی البدل نیز به ترتیب آرا اصغر کارگر، سید علی اسدی، علی‌اکبر عالمی‌نژاد، سید اسماعیل میری و علی درخشانی‌فر هستند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول