اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه مهدیشهر:

9 دی یادآور حرکت‏های مردمی اول انقلاب بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر گفت: نهم دی 88 یادآور حرکت‏های مردمی اول انقلاب بود.

9 دی یادآور حرکت‏های مردمی اول انقلاب بود
به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، یحیی دین‏پرور پیش از ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در مهدیشهر با اشاره به اثرات روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اظهار داشت: نهم دی ماه 88 حادثه بزرگی بود که حرکت عظیم و ماندگار مردم را رقم زد و یادآور حرکت‏های مردمی اول انقلاب شد.
دین‏پرور افزود: حرکت مردم در روز نهم دی در حمایت از ولایت در تاریخ ملت ایران جاودانه می‏ماند و نقطه عطفی در ادامه حرکت ملت شجاع، انقلابی، مومن و ولایت‏مدار است.
وی ادامه داد: این حرکت پاسخی دندان‌شکن به دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بود و حاصل آن به وجود آوردن یک یوم‏الله دیگر که باعث تحکیم ارکان انقلاب، هویت انقلاب اسلامی و رهبری نظام شد.
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر با بیان اینکه نهم دی با حضور و مشارکت مردمی، ناامیدی دشمنان نظام را رقم زد، اظهار داشت: حرکت عظیم مردم با روحیه علوی و فاطمی باعث ناکامی و منزوی شدن دشمنان داخلی و خارجی شده و این همان وعده الهی در قرآن است که می‏فرماید «من یتول الله و رسوله و الذین آمنوا فان حزب الله هم الغالبون».
دین‏پرور تصریح کرد: گسترش موج بیداری اسلامی در دنیای امروز حقیقتی است که فردای نیکی را به مسلمانان جهان در هر جایی که هستند، نوید می‏دهد.
وی در ادامه بیان داشت: حرکت خودجوش و با آگاه و بصیرت مردم در این روز ثابت کرد که اهل کوفه نیستند و از ولایت تا پای جان دفاع می‏کنند.
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر افزود: حرکت عظیم مردم در روز 9 دی سال 88 هشداری بود، به کسانی که تاکنون مغرضانه یا ناآگاهانه در مقابل ملت ایران صف‏آرایی کرده و باعث شد تا دست از این حرکات بردارند که این کار جز ضایع شدن خودشان ثمره دیگری نخواهد داشت.
دین‏پرور یادآور شد: در همین راستا مردم ولایتمدار و انقلابی و بسیجیان پاک‏طینت و دل باخته ولایت شهر امام زمان (عج) مهدیشهر در شب جمعه هشتم دی ماه در حسینیه المهدی گرد هم آمدند و حماسه این روز ماندگار را گرامی داشتند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول