اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عنوان "نامه‌ای به خورشید" صورت گرفت

دل نوشته‌های کودکان بوشهری به رهبر معظم انقلاب

خبرگزاری فارس: صد‌ها کودک و نوجوان بوشهری در نامه‌ای با عنوان "نامه‌ای به خورشید" برای رهبر معظم انقلاب نامه نوشتند.

دل نوشته‌های کودکان بوشهری به رهبر معظم انقلاب
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، صبح امروز در ویژه‌ برنامه‌ای با عنوان «نامه‌ای به خورشید» که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در مصلای نماز جمعه این شهر بوشهر برگزار شد، صد‌ها کودک و نوجوان بوشهری برای رهبر فرزانه انقلاب نامه نوشتند.
اکثر کودکان و نوجوانان بوشهری در دل نوشته‌های خود دعای ایشان برای فرج حضرت مهدی (عج) و آرزوی دیدار حضوری با معظم‌له را مطرح کرده‌اند.
فاطمه رادمنش ۱۲ ساله در این نامه نوشته است: من سرباز تو هستم، سرباز کوچکی که همیشه آماده به گوش سخنان شما هستم و خدمت در رکاب فرمانده‌ای چون شما آرزوی من است.
محسن راویان ۱۶ ساله نیز در نامه خود به رهبر انقلاب می‌گوید: رهبرم، من برای همیشه پیرو شما خواهم بود و حاضرم تا آخرین قطره خونم را در راه شما، مردم عزیز و کشورم هدیه کنم، ان‌شاءالله امام زمان (عج) در زمان رهبری شما ظهور کند.
سمیرا صبوریان ۱۶ ساله نیز در این نامه نوشته است: من سرباز کوچکی هستم که چشم به راه رهبر است، ‌ای رهبر بزرگوار، سخنانتان را گوش فرا می‌دهم و درس می‌خوانم، من قطره‌ای در این اقیانوس عظیم هستم که افتخارش رهبری چون شماست.
وی در ادامه دعای همیشگی خود را در هنگام نماز آرزوی فرج امام زمان (عج) و سلامتی رهبرش دانسته و گفته است: می‌دانم شیطان در کنار ما زندگی می‌کند، اما در زیر سایه شما هیچ آسیبی به ما نمی‌رسد.
محدثه نجاتی ۱۳ ساله نیز ضمن بیان آرزوی دیدار با آقا در نامه خود نوشته است: امروز خیلی سعی کردم با دستان کوچک خود نامه زیبایی برای شما بنویسم، قامت بلند شما را ببینم و دستان پر مهرتان را ببوسم، ما نوجوانان و جوانان نیازمند آرامش و امنیت در جامعه هستیم.
افشان مردانلو بهی ۱۲ ساله نیز با تشکر از مهربانی آقا گفته است: من یک دانش‌آموز هستم و برای آبادانی کشور تلاش می‌کنم، رهبر عزیزم آرزو می‌کنم شما روزی به من مدال افتخار بدهید زیرا که من می‌خواهم راه شهیدان را ادامه دهم و دشمنانی که می‌خواهند جوانان ما را فریب دهند، نابود کنم، نمی‌دانم الان که برای شما نامه می‌نویسم، چرا دست و پایم می‌لرزد! اما این را می‌دانم که شما را خیلی دوست دارم، پدر عزیزم، حضرت امام خامنه‌ای، من یک بچه عشایر هستم که با قلب پاک از شما می‌خواهم برای رسیدن به آرزویم یعنی شهادت مرا دعا کنید.
فاطمه شجاعی ۱۴ ساله نیز با بیعت با رهبر انقلاب نوشته است: رهبرم، همه توان خود را در راه پیشرفت اسلام و انقلاب به کار می‌بندم، رهبرم دیگر نمی‌گذاریم واقعه عاشورا و تنها ماندن ولایت دوباره اتفاق بیفتد، رهبرم الگوی خود را حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) قرار می‌دهم که هیچگاه ولایت و امام خود را تنها نگذارم و ما همواره در برابر فتنه‌های بزرگ و کوچک، با بصیرت و پیروی از ولایت فقیه، حماسه‌هایی مانند ۹ دی می‌سازیم.
زینب تاراج ۱۶ ساله نیز نوشته است: رهبرم، تو مهربان‌تر از آنی که دلم می‌پنداشت، دل تو با همه آینه‌هاست.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در حاشیه این برنامه گفت: نامه‌های کودکان و نوجوان بوشهری یکی از دیگری زیبا‌تر بود که این خود بیانگر عشق و علاقه فرزندان دیار دارالحماسه و ولایت مدار بوشهر به رهبرشان است.
زکیه امیرپور تصریح کرد: قرار است منتخبی از نامه‌های کودکان و نوجوانان بوشهری به دفتر رهبر معظم انقلاب ارسال شود.
در برنامه‌های آتی از کودکان و نوجوانانی که زیبا‌ترین نامه را نوشته است، تقدیر می‌شود.
انتهای پیام/آ10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول